Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 20 روز چهارشنبه در مورد چگونگی آماده سازی موقعیت محیطی مکان برگزاری نماز عید فطر به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی امکانات خدماتی و رفاهی در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم (ع) و بوستان های پیرامونی مورد رسیدگی ویژه قرار گرفته و آماده خدمات رسانی به نمازگزاران است.
احمد صفوی با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه 20 در زمان برپایی مراسم نماز عید سعید فطر در آماده باش کامل خواهد بود، عنوان کرد: تیم های اجرایی از جمله اکیپ های جمع آوری پسماند خشک، نیروهای امدادی و کمک رسانی در پیرامون محل برپایی مراسم نماز عید فطر توسط شهرداری پیش بینی و جانمایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در زمان برپایی نمازعید سعید فطر محدودیت های ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اعمال می شود تا تردد نمازگزاران به سهولت انجام شود.
صفوی گفت: نمازگزاران از میادین مهم شهرری به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) رایگان جابجا می شوند.
وی ادامه داد: نمازگزاران از فلکه سوم میدان دولت آباد و محله 13 آبان به عنوان مبادی اولیه به محل مراسم منتقل می شوند و برای برگشت نیز 20 دستگاه اتوبوس در خیابان سلمان فارسی برای برگشت نمازگزاران مستقر خواهد شد.
صفوی با بیان اینکه شرایط محیطی امامزاده ها، مساجد و مجموعه قمر بنی هاشم (ع) نیز برای برپایی نماز عید سعید فطر آماده است، گفت: فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها آغاز شده و با اکران پیام های تبریک در پنج موقعیت تلویزیون شهری و نصب 50 هزار متر آذین بندی چهره شهر عیدانه می شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر این شستشو و رفت و روب مسیرهای منتهی به مساجد و امامزاده ها و محیط پیرامونی حرم که از محل های برپایی نماز عید فطر هستند، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
وقت نماز عید فطر از اول طلوع آفتاب روز عید تا ظهر بوده و دو رکعت می باشد که در رکعت اول بعد از حمد و سوره پنج قنوت و در رکعت دوم چهار قنوت خوانده می شود.
3218/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ۱۳ آبان اتوبوس بزرگراه خدمات رسانی عید فطر روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو