Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره این که طرح همیان مولا برای تأمین سبد غذایی خانوار‌های نیازمند ، قبل از ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است، افزود: در ماه مبارک رمضان مردم خیر و نیکوکار استان ۷۸۰ میلیون تومان در قالب طرح همیان مولا به نیازمندان استان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امسال ۲۷ هزار پاکت همیان مولا در استان توزیع شده که ۲۲ هزار از این پاکت‌ها توسط مراکز نیکوکاری در بین خیران محلات توزیع و پنج هزار کیسه دیگر نیز توسط حوزه مشارکت‌ های مردمی بین واحد‌های صنفی و بازاریان استان توزیع شده است.
عباس اهرابی گفت: سال گذشته ۱۰۰ هزار کیسه همیان مولا بین مردم استان توزیع شد که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به محرومان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: توزیع چهار هزار سبد مواد غذایی به ارزش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بین خانوار‌های دارای یتیم ، بیمار ،  بی‌سرپرست ، هزینه شد.
وی افزود: خیران می‌توانند برای کمک‌رسانی به تهیه اقلام موردنیاز مددجویان کمک‌ های خود را به‌ صورت الکترونیکی با شماره‌گیری کد ۱#*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۹۳۳۵۳۰۰۲ به دست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/ ب

توریغ ۲۷ هزار پاکت همیان مولا در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد

میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

بر این اساس بجنورد ۶.۵ میلی متر، آشخانه ۵.۱ میلی‌متر، راز ۴.۹ میلی‌متر، شیروان ۱۱.۹ میلی‌متر و صفی‌آباد ۵.۵ میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند.

همچنین ۱۰.۷ میلی متر بارش در فاروج را شاهد بودیم.

ایستگاه کلات اسفراین با ۳۵.۶ میلی‌متر بیشترین بارش را طی گذر سامانه بارشی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 750744

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد