Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین قبادی بصیر به عنوان نماینده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، در استانداری کرمانشاه با توجه به قرار داد 68 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان برای مدد جویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهارداشت: متاسفانه برای دریافت وام با مشکلاتی با بانک‌های ملی و مسکن مواجه شده‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در کل کشور 330 واحد برای بسیج سازندگی در نظر گرفته شده و در استان کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده نیز 68 واحد را بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی  واگذار کرده‌اند که پیمانکاری آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی بصیر ادامه داد: در این رابطه مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان از منابع بسیج سازندگی وارد کرده‌اند وی افزود: از بانک‌های عامل(بانک ملی شعبه ماهیدشت و بانک مسکن شعبه شهید رجایی) تقاضای تشریع در کارها و همکاری لازم را داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج بهزیستی پوشش زلزله مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان