Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسری که خیلی بی رحمانه مادرش را به قتل رسانده بود دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز : جوان 22 ساله ای به جرم قتل بی رحمانه مادرش دستگیر شد.
کمرون در بازجویی به پلیس گفت: من بعد از خوردن نوشیدنی الکلی، دلم هوس کوکائین کرد. با دوستم تماس گرفتم تا برایم بیاورد و در اتاقم خیلی نامحسوس شروع به مصرف کردم.
او ادامه داد: وقتی که کارم تمام شد، متوجه صدای مادرم شدم که پی در پی مرا صدا می زند، از این که حال مرا با صداش خراب کرد عصبی شدم، اصلا متوجه رفتارهایم نبودم ، نمی دانم از کجا چاقو را پیدا کردم اما با چاقویی بزرگ مثل شمشیر به سمت مادرم رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادرم وقتی مرا با چاقو دید با لکنت شروع به صدا زدنم کرد و گفت: کمرون این چیه دستت؟ می خوای کجا بری؟ اما من خیلی جنون وار به سمتش حمله بردم با فریاد به او حرفای رکیک می زدم و تکرار می کردم( چرا با صدای زشتت مرا صدا می کنی مگر نمی بینی کار دارم؟) اما مادرم به خاطر فشاری که به گردنش آورده بودم در حال خفه شدن بود و قادر به صحبت کردن نبود.
وقتی متوجه شدم دست و پا می زند تا از دستم رهایی پیدا کند، چاقو را به سمت گردنش بردم و آرام آرام در گردنش فرو بردم به طوری که صدای پاره شدن رگ گردنش را شنیدم.
وی ادامه داد: خیلی آرام چاقو را در بدنش فرو می کردم از این که آهسته زجرکش می شد لذت می بردم، وقتی به خودم آمدم که 26 ضربه به گردن و شکم مادرم زده بودم.
کمرون ادامه داد: هنگامی داغی خون را احساس کردم که دیگر خیلی دیر شده بود و مادرم مُرده بود.اگر در حالت عادی بودم هیچ وقت این کار را نمی کردم اما من در آن لحظه مادرم را مثل گرازی دیدم که آماده شکار بود ، اصلا چهره مادرم به چشمم نمی آمد،خیلی پشیمانم که این کار را کردم، کاش اصلا مصرف نمی کردم.
وقتی که مادرم را کشتم خیلی ترسیدم اما حرکاتم دست خودم نبود ، باور نمی کردم که مادرم مُرده باشد، به جلوی در خانه‌مان رفتم با گریه شروع به صدا زدن برای کمک کردم اما چون دست ها و لباس هایم خونی شده بود ، به من شک کرده بودند و بعد از تماس با آمبولانس با پلیس تماس گرفتند و من را تحویل دادند.پلیس پس از ثبت اظهارات او، کمرون را برای حکم قضایی به دادگاه فرستاد.
دادگاه او به زودی برگزار می شود.
منبع: رکنا کد خبر: ۵۲۸۹۰۹ تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پسر 22 ساله قاتل مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار هفته سی و سوم سری A کالیاری و یوونتوس در استادیوم یونیپول داموس به مصاف همدیگر رفته‌اند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با ۶۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند. در سمت دیگر تیم کلودیو رانیری در رتبه دوازدهم ایستاده و در هفته‌های اخیر نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است.

در دقیقه ۸ بازی امشب اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی‌که بازیکنان برای ارسال ضربه ایستگاهی در محوطه جریمه کالیاری جمع شده بودند، گاتی و یری مینا که یار یکدیگر بودند، پیش از ارسال توپ با یکدیگر درگیر شدند و همین باعث شد که لباس مدافع کالیاری کاملا پاره شود.

پس از لحظاتی داور به سراغ این دو بازیکن رفت و در مورد اتفاقی که پیش آمد به آنها هشدار داد. مینا هم به کنار زمین رفت و لباسش را تعویض کرد.

پس از دقایقی کالیاری توانست از روی نقطه پنالتی توسط جانلوکا گائتانو به گل برسد و در این دیدار مهم مقابل بیانکونری به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • یارگیری جالب ستاره یووه: لباس حریف پاره شد! (عکس)
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • ببینید | خواص گیاه رازیانه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • خواص گیاه رازیانه + فیلم
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • جدال زن ۶۰ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد