Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با حمایت مسئولان استانی و سازمان شهرک‌های صنایع کوچک و بزرگ صادرات در سال ۹۶ به ۲۳۷میلیون دلار رسید که ۸۰ میلیون دلار آن از طریق خوشه‌های صنعتی انجام شده است.

به گزارش ایلنا؛ سیدمرتضی نیرومند در باره خوشه‌های صنعتی اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی فعالیت همگن اقتصادی تولیدی است که در یک منطقه خاص وجود دارد و فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرومند خاطر نشان کرد: خوشه‌های صنعتی فرصت‌ها و تهدیدهای برابری دارد به طوری‌ که وقتی دولت تصمیمی اتخاذ می‌کند برای تمام آنها یک فرصت و تهدید ایجاد می‌شود و به تبع آن فعالیت خوشه‌ها روی هم تاثیر دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ۳۸ خوشه صنعتی در استان ابراز کرد: خوشه‌هایی از قبیل قطعات خودرو، مبلمان، آجیل و خشکبار تبریز، کشمش ملکان، بناب و مراغه از جمله خوشه‌های فعال استان هستند.

نیرومند، صادرات ۹۰ میلیون دلاری صنایع کوچک و متوسط در سال ۹۵ را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با حمایت مسئولان استانی و سازمان شهرک‌های صنایع کوچک و بزرگ صادرات در سال ۹۶ به ۲۳۷میلیون دلار رسید که ۸۰ میلیون دلار آن از طریق خوشه‌های صنعتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با حمایت استانداری آذربایجان‌شرقی و فعالیت بخش خصوصی، رتبه اول صادرات از طریق خوشه‌های صنعتی در کشور را کسب کرده‌ایم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی بخش خصوصی خشکبار دلار صنایع کوچک روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد