Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا، افزود: با توجه به این شرایط از بعد ازظهر امروز چهارشنبه سفرها آغاز خواهد شد، پیش بینی می شود شاهد ترافیک سنگینی در محور های آزادراهی و جاده کرج - چالوس به ویژه ازسمت جنوب به شمال باشیم.
وی اضافه کرد: هموطنانی که قصد سفر از محورهای این استان را دارند نسبت به توزیع ساعت سفر خود اقدام تا شاهد ترافیک سنگین تری در محورهای استا ن البرز نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به منظور کنترل و روان سازی ترافیک پایگاه های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک بیش از 75 تیم گشت پلیس راه، تیم موتور سوار و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را رصد می کنند.
گودرزی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.
وی تاکید کرد: رانندگان قبل ازشروع سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند تا درصورت ترافیک سنگین بتوانند ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.
رییس پلیس راه البرز درخصوص اجرای طرح ویژه ترافیکی دراین محورهای مختلف استان البرز خاطرنشان کرد که این طرح بویژه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - کرج - قزوین، اجرا می شود و امیدواریم با همکاری هموطنان با کمترین مشکل این تعطیلات را پشت سر بگذاریم.
گودرزی گفت: در اجرای این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان، با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
وی افزود: همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های استان البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یکهزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.
2098/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان البرز ترافیک تعطیلات ماموران پلیس مقررات راهنمایی و رانندگی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌