Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:30:41 GMT

کتاب بازی‌پردازی در البرز منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۱۹۷۸

کتاب بازی‌پردازی در البرز منتشر شد

احمد رضا فیروزی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کتاب با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کاربران برای پذیرش خدمات الکترونیکی و استفاده از این خدمات و محصولات منتشر شده است.
وی اظهار کرد: با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارائه وسایل و تجهیزات ارتباطی مدرن، میزان استفاده از این وسایل در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است به طوری که بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی فعال در زمینه‌های مختلف به الکترونیکی کردن ارائه محصولات و خدمات خود مبادرت ورزیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: کتاب حاضر در فصل هایی با عناوین کاربرد بازی‌پردازی د آموزش ، بازاریابی، سلامت الکترونیکی ، مدیریت منابع انسانی در بانکداری الکترونیکی و کاربرد بازی‌پردازی در حکمرانی الکترونیکی تدوین شده است.
وی افزود: بازی پردازی که استفاده از تکنیک‌های بازی در بسترهای غیر بازی است با ایجاد حس رقابت و انگیزه و درگیری مشتاقانه با حوزه الکترونیکی مورد نظر تا حد زیادی کارایی اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های مربوط به حوزه‌های آموزش، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و را بهبود بخشیده است.
وی ادامه داد: کتاب 'بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن): مفاهیم و کاربردها'با تألیف دکتر سید محمدباقر جعفری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و زهرا عبدالله‌زاده، کارشناس‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران منتشر شده است.
وی یادآور شد:علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن 02177503824 و 02634505151 تماس حاصل نمایند.
7411/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بازی دانشگاه تهران عضو هیئت علمی دانشگاه فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات و ارتباطات روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک