Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مریم سمایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای بهار، لالجین و صالح‌آباد در محل دفتر معاونت محترم امور عمرانی استانداری همدان با حضور اعضاء کمیسیون خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، مریم سمایی بیان کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح‌های شهرسازی از جمله بازگشایی و تعریض معابر، تحقق‌پذیری کاربری‌های عمومی و غیرانتفاعی شهری، پیشنهادات مختلفی مطرح شد که اعضاء در عین نظر گرفتن حقوق مالکین بر حفظ حقوق تمامی شهروندان در راستای عدالت شهری در توزیع خدمات تأکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمایی افزود: در این جلسه، موضوع اصول شهرسازی و احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب مبتنی بر واقعیت‌های کنونی شهر از جمله اولویت‌های مهم بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا تعدادی از پرونده‌ها با اولویت حل مسائل و مشکلات فوری شهر و شهروندان از جمله کمک به تکمیل تعریض و آزادسازی کمربندی در شهر بهار جهت تسهیل در رفت و آمد عمومی و حل مشکلات ترافیکی شهر، جابجایی و ابقاء معابر و برخی از کاربری‌ها از جمله آموزشی و مسکونی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی یادآور شد: ضمناً در شهر لالجین نیز اصلاح خط پروژه برخی معابر از جمله کوچه وحدت، ضلع شمالی بلوار معلم و در شهر صالح‌آباد نیز با توجه به ضرورت ساماندهی بخشی از محور ورودی شهر و ایجاد رونق و همچنین سیمای شهری مطلوب طرح بلوار الغدیر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سمایی در پایان عنوان کرد: در این جلسه بر توسعه متوازن شهرها و توزیع امکانات و دسترسی برابر همه شهروندان که در اولویت اقدام کمیسیون ماده پنج بوده و بر حرکت در چارچوب ضوابط و مقررات تأکید شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترافیک راه و شهرسازی مناسب سازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد جواد آقایی اظهار داشت: نصب 62 پایه چراغ روشنایی "ال ای دی" با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در سه نقطه از شهر انجام شده است.

وی افزود: تعداد 43 عدد پایه روشنایی و فنداسیون در بلوار آیت الله ابوترابی و همچنین تعداد 19پایه و فنداسیون در تقاطع جانباز و بلوار دفاع مقدس انجام شد که تا یک هفته آینده با اجرای شبکه، کابل کشی و نصب لامپ توسط شرکت توزیع برق یزد مورد بهره برداری کامل قرار خواهد گرفت.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با بیان این که ویژگی این پروژه استفاده از چراغ های فوق کم مصرف "ال ای دی" می باشد، ادامه داد: لامپ هایی که قبلاً مورد استفاده قرار می گرفته است، "متال هالید" بوده که مصرف برق آن 400 وات می باشد در حالی که لامپ های مورد استفاده در این پروژه کمتر از 100 وات برق مصرف می کند.

آقایی با اشاره به این که روشنایی معابر در شب ارتباط مستقیم با امنیت اجتماعی شهروندان دارد، تصریح کرد: کمبود روشنایی در برخی معابر سطح شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود و امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی برداشته شود.​​​​​​​

 

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • آبگرفتگی معابر شهرهای زاهدان و خاش
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد