Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@00:19:34 GMT

سیلاب رفت و آمد مسیر شاهرود- گرگان را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۲۵۸۷

سیلاب رفت و آمد مسیر شاهرود- گرگان را مختل کرد

به گزارش ایرنا، بخش های ابتدایی مسیر 120 کیلومتری شاهرود- گرگان (توسکستان) از سه راهی مجن و پس از آن از روستای تاش عبور می کند.
چند تن از اهالی روستای تاش در گفت وگو با ایرنا اعلام کردند: بارش هایی که در چند روز گذشته در اینن منطقه روی می دهد، گل و لای را به داخل این روستا در دامنه کوه شاهوار و همچنین بخش هایی از جاده توسکستان وارد کرده و علاوه بر ایجاد خطر در این جاده کوهستانی، رفت و آمد خودرو ها را نیز با مشکل رو به رو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عباس زاده یکی از اهالی روستای تاش گفت: شامگاه سه شنبه با آغاز بارش ، سیلاب بار دیگر از دامنه های کوه گل ولای و سنگ را به همراه آورد.
وی با بیان اینکه رفت و آمد در محور شاهرود- گرگان اکنون به سختی انجام می شود، افزود: یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر در حال باز کردن مسیر هستند اما هنوز سیلاب از قسمت های بالایی روستا به سمت پایین سرازیر است.
احمد عباسی یکی دیگر از اهالی نیز گفت : سیلاب علاوه بر اینکه به بخشی از جاده آسیب رسانده وارد روستا شده و دیوار ساحلی را نیز با خود برده است. محدوده ای از جاده که آسیب دیده قبل از محل دپوی معدن بوکسیت است و سیلاب تراشه های معدن را به داخل روستا و برخی از خانه های مردم آورده به گونه ای که نمی توانند وارد خانه های خود شوند.
بخشدار بسطام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وارد شدن سیلاب به منازل برخی از اهالی تاش را رد کرد و گفت: سیلاب فقط در بستر رودخانه جاری بوده و وارد روستا نشده و هیچ خانه ای آسیب ندیده است.
مهدی استیری یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، فرماندار شاهرود در محل حاضر شده و ماموران راهداری هم با کمک شرکت چشمه ساران روستای تاش به وسیله بیل ها و گریدرهای خود به بازگشایی جاده اقدام کردند.
وی اضافه کرد: اکنون مسیر شاهرود-گرگان باز بوده و خودروها در حال رفت و آمد هستند.
استیری از رانندگانی که در این مسیر تردد می کند خواست در محدوده روستای تاش احتیاط بیشتری کرده و به توصیه های راهداران مستفر در منطقه توجه کنند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز سیلاب از پیچ فرحزاد تا سه راهی تاش - شاهکوه را با گل و لای و سنگ ریزه پوشانده و به داخل برخی خیابان ها نیز کشیده شد.
همچنین سیلاب عصر یکشنبه هم علاوه بر ورود به روستا و جاده توسکستان، با سنگ و چوب هایی که به همراه آورده بود سرخه پل را مسدود کرده و آب ها درون راه جاری شد و مشکلات زیادی برای رانندگان ایجاد کرد.
روستاهای تاش علیا و سفلی با حدود 700نفرجمعیت در 30 کیلومتری شمال غربی شاهرود در رشته کوه های البرز و راه شاهرود-شاهکوه-گرگان قرار گرفته وارتفاع آن ها از سطح دریا 2هزارو500متر است.
7359/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خودرو معدن گرگان شاهرود سیلاب روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ظهر امروز و در پی بارش شدید و وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو بخش درح مرد جوانی که برای مشاهده سیلاب در محل وقوع آن حضور داشت، در آب سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور