Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:17:33 GMT

زکات فطریه در 150 پایگاه لرستان جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۲۶۶۶

زکات فطریه در 150 پایگاه لرستان جمع آوری می شود

جاسم محمدی فارسانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای زکات و در راستای ایجاد وحدت رویه و انسجام در جمع آوری و توزیع زکات فطره بین نیازمندان مسئولیت اصلی جمع آوری بر عهده این نهاد است.
وی بابیان اینکه هرگونه جمع آوری زکات فطره زیر نظر شورای زکات استان و شهرستان ها انجام می شود، افزود: جمع آوری زکات فطره به صورت الکترونیکی نیز انجام می شود و مردم می توانند با کد دستوری #066*8877* و واردکردن عدد 5 به سامانه پرداخت زکات فطره عام، کفاره غیر عمد، کفاره عمد و زکات فطره سادات را به صورت آسان انجام دهند که بر اساس نوع انتخاب به دست نیازمندان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد استان لرستان عنوان کرد: هرگونه هزینه کرد اداری از محل زکات جمع آوری شده ممنوع است و باید زکات فطره در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.
وی اظهار داشت : مردم سخاوتمند لرستان در سال گذشته 44 میلیارد ریال زکات فطره به این نهاد پرداخت کرده اند که این مبلغ صرف کمک به محرومان، کمک هزینه معیشت افراد ناتوان و کمک به رفع سوء تغذیه کودکان شده است.
فارسانی بابیان اینکه علاوه بر روش های جمع آوری شده، پاکت مخصوص زکات فطر طراحی و بین مردم توزیع شده است گفت: حامیان فرزندان ایتام و محسنین نیز می توانند از طریق شماره حساب فرزند معنوی خود زکات فطره خود را به صورت مستقیم به خانواده این کودکان پرداخت کنند.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خانواده سوء تغذیه کودکان کمیته امداد کودکان زکات روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی گفت: پرداخت زکات فطره در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در چهارمحال و بختیاری با افزایش ۴۰ درصدی همراه است.

بیشتر بخوانید

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد از محل پرداخت زکات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات فطره عام و سادات، کفارات عمد و غیرعمد روزه داران به کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که ارقام پرداختی به سازمان بهزیستی و موسسات خیریه نیز در روز‌های آتی به آن اضافه می‌شود که پیش بینی می‌شود این رقم به بیش از ۷ میلیارد تومان برسد.

وی اضافه کرد: مجموع زکات فطره روزه داران استان در سال گذشته از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و موسسات خیریه ۵ میلیارد تومان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • وظیفه کسی که پرداخت فطریه را فراموش کرده مشخص شد
  • پرداخت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد