Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی رییس امور کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ظهر امروز در نشست خبری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در سالن جلسات کتابخانه مرکزی استان برگزار شد گفت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، امسال با معرفی ۷اثر با موضوع سیره امام رضا (ع) در ۳ رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال منتشر شده که در دو بخش فردی و خانوادگی تا اواخر تیرماه سال جاری برگزار و در دهه ولایت در شهریورماه مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ترویج سبک زندگی رضوی یکی دیگر از بخش های جشنواره امسال است که تمام اعضای خانواده می توانند در آن با هر رده سنی شرکت کنند.
رییس امور کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره علاوه بر مراجعه به کتابخانه‌های عمومی برای دریافت منابع، می توانند از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور (اینجا) نیز فایل PDF منابع را بارگذاری کنند.
وی همچنین افزود: در جشنواره امسال، بخشی نیز مخصوص گوشی‌ها و کودکان طرح ریزی شده که تصاویر با هشتگ #کتابخوانی_رضوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.
معصومی در رابطه با جشنواره سال گذشته نیز گفت: در هفتمین دوره این جشنواره بیش از ۵ هزار نفر در استان آذربایجان‌غربی در آن شرکت کردند که یک برگزیده نیز در کشور کسب و امسال تلاش داریم میزان شرکت کننده‌ها بیش از سال گذشته شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی امام رضا خانواده کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ورزشی، تفریحی وفرهنگی احیای دریاچه ارومیه بعد از ظهر امروز به ریاست رضا ابراهیمی ، معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضورفرماندار شهرستان ارومیه،  مدیران کل و مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، در این جلسه که در مرکز حفاظتی و بازدیدکنندگان شهید موسی کلانتری پارک ملی دریاچه ارومیه و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد ، اعضای حاضر دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری نخستین جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی احیای دریاچه ارومیه بیان کردند و هماهنگی های لازم در راستای آماده سازی زیرساخت ها و اجرای برنامه های جشنواره به عمل آمد.

گفتنی است این جشنواره با دستور استاندار آذربایجان غربی و برای نخستین بار با محوریت حفظ محیط زیست و احیای دریاچه ارومیه همراه با برنامه ها و مسابقات مختلف ورزشی ، فرهنگی ، آموزشی و زیست محیطی  ۲۴ ام فروردین ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان‌غربی دیدن کردند
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان غربی دیدن کردند
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی