Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@12:20:11 GMT

جذاب ترین نسل جدید بی ام و رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۳۲۲۶

جذاب ترین نسل جدید بی ام و رونمایی شد

رکنا: بی ام و هفته گذشته رندر جذاب خود را به نمایش گذاشت.

هفته پیش ب‌ام‌و پرده‌ها را کنار زد و نسل جدید شاسی‌بلند X5 را معرفی نمود. اندکی پس از این اتفاق رندری از X5 M جدید منتشر شد و هم‌اکنون نیز می‌توانیم تصویری دیجیتالی و ذهنی از نسل آینده برادر کوپه این شاسی‌بلند یعنی X6 را به تماشا بنشینیم.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید نمای جلوی این خودرو مشابه چهارمین نسل X5 می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با کلیک کردن روی تصویر دوم به زودی متوجه خط سقف شیب‌دار از پشت ستون‌های B می‌شوید و البته در ادامه با ظاهر آشنای درب پشتی و چراغ‌ها روبرو خواهید شد.

با توجه به اینکه نسل فعلی ب‌ام‌و X6 خودرویی 4 ساله است بنابراین احتمالاً نسل جدید آن دو سال آینده پدیدار خواهد شد. این خودرو بر پایه همان پلتفرم CLAR بکار رفته در X5 جدید ساخته خواهد شد و بدین ترتیب از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر خواهد شد اما به لطف مهندسی پیشرفته ژرمن‌ها وزن کمتری خواهد داشت.

اکثر پیشرانه‌های این خودرو با X5 2019 مشترک خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی اشاره کرد که نیروبخش مدل M خواهد بود. این پیشرانه قدرت حدود 600 اسبی داشته و باعث خواهد شد X6 M جدید چند دهم ثانیه‌ای سریع‌تر باشد.

نسل سوم ب‌ام‌و X5 حدود 5 سال در خط تولید بود و اگر این شرکت تصمیم بگیرد همین کار را با X6 بکند بنابراین سومین نسل این شاسی‌بلند کوپه سال آینده پدیدار خواهد شد. زمانی که X6 جدید وارد بازار Store شود نه تنها مرسدس بنز GLE کوپه و رنجروور اسپورت را پیش رو خواهد داشت بلکه به مصاف آئودی Q8 کاملاً جدید نیز خواهد رفت.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مدل بازار Store بی ام و نمایش رونمایی سقف برادر عکس فیلم زن جوان حوادث تهران اخبار تهران مرد حوادث زندگی دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)

عصر ایران- کوهستان آبی یا به انگلیسی بلو مانتین و به چینی لنشان نام برند جدید گریت وال موتورز است که فعلا در زیر مجموعه برند WEY روانه بازار خواهد شد.

بلو مانتین با تاکید بر امکانات رانندگی هوشمند و یک کابین لوکس و فناورانه از راه می رسد. در این مطلب سراغ تریم DHT-PHEV یا هوشمند این خودرو می رویم. 

در کنسول اصلی جلو دو نمایشگر بزرگ یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین مشاهده می شود. مقابل راننده پشت فرمان نیز یک نمایشگر کوچک تر برای اطلاعات کیلومتر جانمایی شده است.

روی سقف و برای سرنشین های ردیف دوم و سوم یک نمایشگر تاشو بسیار بزرگ یا بهتر بگوئیم تلویزیون در نظر گرفته شده تا این کابین فضائی متفاوت با دیگر محصولات کلاس خود داشته باشد.

جانمائی صندلی ها به ترتیب 2+2+2 است و در کنسول میانی یک یخچال با گنجایش 6 بطری آب وجود دارد. ادامه کنسول میانی در ردیف دوم صندلی کاپیتانی، نمایشگر دیجیتال با دسترسی تنظیمی را در اختیار سرنشین های این قسمت قرار می دهد.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده 1.5 لیتری توربو با 168 اسب بخار در نقش ژنراتور باتری، موتور الکتریکی روی محور عقب با 295 اسب بخار خروجی و گشتاور 410 نیوتن متر و موتور الکتریکی 174 اسب بخاری با گشتاور 300 نیوتن متر مرتبط با محور جلو را شامل می شود.(تنظیمات تریم تمام چرخ محرک)

در نهایت مجموع خروجی پیشرانه 510 اسب بخار و گشتاور 993 نیوتن متر است.

باتری این ساختار الکتریکی از برند CATL با ظرفیت 44.5 کیلووات ساعت است. برد الکتریکی خالص 215 کیلومتر برای تمامی تریم ها و در حالت ترکیبی 1315 کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر 4.9 ثانیه و متوسط مصرف سوخت 6.7 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی(در زمان فعال بودن انجین 1.5 لیتری) گزارش شده است.  

خودرو از منظر ابعاد برابر با 5156 میلیمتر در طول، 1980 میلیمتر در عرض و 1805 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3050 میلیمتر است. قیمت بلو مانتین تریم تمام چرخ محرک و افزاینده برد حرکتی 42650 دلار است.

لنشان بلو مانتین DHT-PHEV کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وِی لنشان شاسی بلند واقعی چینی: یک باک بنزین بزن و 1200 کیلومتر رانندگی کن! (+عکس)

دیگر خبرها

  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!