Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه طرح سپاس و دیدار و قدردانی از خانواده شهدا، اسماعیل نوری مسئول دفتر هماهنگی امورایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در منزل شهید علیرضا عباسی از شهدای گرانقدر شرکت ملی پست، یاد خاطره این شهید را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری در این با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ایران اسلامی است، گفت: شهیدان سندهای افتخار ایران و اسلام هستند و ما هر چه داریم ازشهدا است و ما در مقابل خون شهدا مسوولیم و باید از این میراث بزرگی که امام و شهدا برایمان به یادگار گذاشته اند به خوبی صیانت کنیم.
در پایان این دیدار تصویر تابلو فرش بافته شده شهید به همراه پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رسم یادبود به همسر شهید والامقام تقدیم شد.
خانم رقیه سرآبادانی همسر شهید علیرضا عباسی، خود فرزند و خواهر شهیدان سرآبادانی است که پدر و برادر وی در سال های 62 و 63 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین شهید علیرضا عباسی به عنوان دومین شهید این خانواده، از کارکنان اداره پست منطقه 16، به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 5 در تاریخ بیست و نهم دی ماه سال شصت و پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
از این شهید والامقام یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند

به گزارش قدس آنلاین، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر فردای رییس‌جمهور به استان قم، شهر قم و ۶ شهر دیگر استان قم تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.

وی‌افزود : با اضافه‌شدن استان قم، آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور می‌رسد.

زارع‌پور تاکید کرد: امسال حداقل آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۱۴ میلیون خانوار در کشور خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است