Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:54:56 GMT

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۳۳۱۳

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند اعلام شد

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان بیرجند را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم خداجوی شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر جهت برگزاری نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه می کنند اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی ها از نقاط مختلف شهر جهت عزیمت نمازگزارن به مصلی  و برگشت آنان آماده سرویس دهی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند و نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی، تقاطع عباس آباد، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده کنند.

 

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی خراسان جنوبی بیان داشت: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.

 

سرهنگ رضایی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به جمعیت زیاد، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای تعیین شده تردد کنند که در همین راستا پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن به طرف میدان ابن حسام یک طرفه خواهد شد.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت حسن روحانی مجلس شهید مدافع حرم حجت الاسلام ارزانی مساجد شهید خلیل تختی نژاد روز قدس مسجد حمایت عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت