Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آخرین شب‏‎های ماه ضیافت الله ویژه برنامه «وداع با ماه مبارک رمضان» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز؛ حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: وداع با ماه رمضان هرگز به معنای وداع با ویژگی‏‌های ارزشمند این ماه نیست و انسان اگر بتواند رهاورد و پیامدهای معنوی این ماه را در دیگر ایام نیز حفظ کند، ماه پربرکت رمضان هرگز پایانی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: در روزهای پایانی ماه عبادت و بندگی قرار داریم، از همین رو مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی با ویژه برنامه‌‏های مختلفی هم‏چون قرائت دعای وداع، مدیحه سرایی و سخنرانی در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 21 تا 23 برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: آخرین مراسم دعای کمیل ماه مبارک رمضان پنج شنبه، ساعت 23 با نوای مهدی سروری در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)