Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه و همچنین مقارن شدن آن با آخرین روز ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی می‌شود از ظهر امروز بار ترافیکی سنگینی در محورهای مرکزی و خروجی تهران داشته باشیم.
وی گفت: همچنین محورهای حوالی پارک‌ها و بوستان‌ها از ابتدای شب بار ترافیکی نسبتاً سنگینی را تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازقی اعلام کرد: با توجه به شروع جام جهانی و پخش مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی، پارک‌ها، بوستان‌ها و سینماها و مراجعه خانواده‌ها و شهروندان به این محل‌ها، پیش‌بینی می‌شود در زمان پخش مسابقات فوتبال بار ترافیکی نسبتاً سنگینی را در این محدوده‌ها شاهد باشیم.
این مقام ارشد راهور تهران متذکر شد: البته تمهیدات لازم اندیشیده شده و این مناطق تحت پوشش ویژه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار دارد.
وی درباره برگزاری نماز عید سعید فطر نیز گفت: به نمازگزاران عزیز توصیه می‌شود برای شرکت در نماز عید سعید فطر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.
رازقی تصریح کرد: در صورت استفاده از خودروهای شخصی نیز به‌موقع مراجعه نموده و از مسیرهای مشخص به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده که به‌صورت گسترده اطلاع‌رسانی شده مراجعه نمایند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: نمازگزاران بعد از اتمام نماز، برای خروج عجله نکنند و با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی برای خروج از پارکینگ‌ها و جذب بار ترافیکی محورهای اطراف مصلی همکاری لازم را داشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد

 سرهنگ فیروز کشیر  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین بدلیل لغزنده بودن معابر به دلیل بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است . 

سرهنگ کشیر گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی نمایند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور