Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در جلسه‌ای با مدیران ٩ کارخانه و واحد تولیدی شهرستان پاکدشت دستوراتی در خصوص رفع مشکلات این واحدها صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از استانداری تهران، محمدحسین مقیمی، استاندار تهران از سال گذشته تاکنون در سفر به ١٦ شهرستان استان تهران، تعداد زیادی از شهرک های صنعتی و کارخانه‌های استان را مورد بازدید قرار داده است و در این بازدیدها از نزدیک در جریان مشکلات صنایع و کارخانه‌ها قرار گرفت که موضوع پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع یکی از مهمترین اقدامات از سوی استاندار مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته ٢٣ خردادماه جلسه پیگیری رفع مشکلات کارخانه‌ها و صنایع شهرستان پاکدشت که پیش از این استاندار تهران در سفر به این شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته بود به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع و کارخانه‌های پاکدشت برگزار شد.

مشکلات مربوط به پرداخت مالیات، تأمین ارز،نقدینگی و تأمین اجتماعی در کارخانه‌هایی با فعالیت‌های قطعه سازی خودرو، صنایع غذایی،لوازم خانگی و تأسیسات خانگی، تولیدظروف و تولید پوشاک در این جلسه مطرح و با دستور استاندار به مدیران دستگاه‌های مربوطه، بخش زیادی از مشکلات کارخانه‌ها و صنایع مرتفع شد.

در این جلسه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در شهرستان پاکدشت پیگیری‌های استانداری تهران برای رفع مشکلات صنایع را اثربخش دانسته و از پیگیری‌ها و دستورات استاندار تهران در این خصوص تشکر کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین

آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین باعث ایجاد دود غلیظی شده است، رسانه‌ها می‌گویند دیل یکی از شرکت‌هایی است که برای اوکراین سامانه‌های پدافندی تولید می‌کند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم