Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ‌پلیس راهور اردبیل گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل محدودیت‌های ترافیکی برای وسایل نقلیه در این محوطه اعمال خواهد شد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ استانها اردیبل نظرات

سرهنگ وحید علیپو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل محدودیت‌های ترافیکی برای وسایل نقلیه در این محوطه اعمال خواهد شد تا تردد وسایل نقلیه زمینه‌ساز بروز مشکلات در این آئین عبادی و مذهبی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده از ساعت پنج صبح فردا تا پایان مراسم نماز عید فطر در مسیرهای چهارگانه چهارراه امام به بازار، چهارراه عالی قاپو به طرف بازار، پیرعبدالملک به بازار و میدان امام حسین(ع) به بازار اعمال می‌شود.

رئیس ‌پلیس راهور اردبیل با بیان اینکه نظارت لازم در این زمینه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود، گفت: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه برای رعایت حال نمازگزاران به محدودیت‌هایی اعمال شده توجه جدی داشته و از تردد در محدوده‌های اعلام شده خودداری کنند.

علیپور تصریح کرد: با رانندگانی که به محدودیت‌ها اعلام شده بی‌توجهی کرده و اقدام به تردد در این مسیرها کنند برخوردهای لازم و قانونی را انجام خواهیم داد که انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس ‌پلیس راهور اردبیل از هماهنگی لازم با اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب نمازگزاران خبر داد و افزود: از ساعت پنج صبح فردا اتوبوس‌ها در محل برپایی نماز عید فطر در شهیدگاه مستقر شده و بعد از اتمام مراسم نسبت به ایاب و ذهاب نمازگزاران اقدام خواهند کرد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند

غفور حضوری در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردو‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردو‌های تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت‌های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

او ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه‌های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت