Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@00:54:11 GMT

پدر بزرگ‌های جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۴۲۸۹

جام جهانی یکی از رقابت‌هایی است که می‌توان جوانان با استعداد را شناخت. در این بازی‌ها هر یک از تیم‌ها با بهره گیری از ستاره‌ها و بازیکنان جوان خود می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند. در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازیکنان جوانی همچون کیلیان ام‌باپه، گابریل ژسوس، دالبرگ و مارکو آسنسیو چنین فرصتی دارند. با این حال در کنار این ستارگان جوان بازیکنانی حضور دارند که در دهه چهارم زندگی خود به سر می‌برند و یا نزدیک به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به چهار بازیکن مسن جام جهانی اشاره می‌شود.

الحداری ۴۵ ساله

دروازه‌بان مصری پانزدهم ژوئن به مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل خواهد شد. او با حضور در دیدار مصر و اروگوئه می‌تواند رکورد فریاد موندراگون (دروازه‌بان کلمبیایی) را بشکند. الحداری دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه دامیتا در سال ۱۹۹۳ آغاز کرد. او با تجربه خود می‌تواند نقش مهمی درون دروازه تیمش داشته باشد.

رافائل مارکس ۳۹ ساله

"قیصر میچواکان" دوباره به تیم ملی بازگشته است تا آخرین جام جهانی‌اش را تجربه کند. مدافع مکزیکی برای پنجمین بار در این بازی‌ها شرکت می‌کند. حضور مارکس در فهرست نهایی اوسوریو غیر منتظره بود، چون این بازیکن ۱۹ آوریل گذشته از فوتبال خداحافظی کرده بود. با این حال او به تمریناتش ادامه داد و در روسیه حاضر است.

بزرگترین چالش پدربزرگ تیم ملی فوتبال مکزیک این است که کشورش دوباره به بهترین رکورد خود در تاریخ جام جهانی برسد. مکزیک در جام جهانی ۷۰ و ۸۶ به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

ایگناشویچ ۳۸ ساله

روسیه میزبان یکی از مسن‌ترین بازیکنان جام را در اختیار دارد. سرگی ایگناشویچ سال‌های زیادی در فوتبال روسیه پا به توپ بوده و برای تیم زسکا مسکو به میدان رفته است.

او در سال ۱۹۷۹ در مسکو متولد شد و توانست در سال ۲۰۰۸ تا نیمه نهایی یورو با روسیه صعود کند. بازیکن روسی امیدوار است دوباره بتواند چنین تجربه خوبی این بار در جام جهانی داشته باشد.

تیم کیهیل ۳۸ ساله

تیم کیهیل با وجود این که ۳۸ سال دارد به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی استرالیا محسوب می‌شود. او بهترین مهاجم تاریخ کشورش است و برترین گلزن این تیم نیز محسوب می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان