Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايت مراکشي خبر داد که حضور مدافع تيم ملي مراکش در ديدار با ايران در جام جهاني 2018 روسيه در هاله اي از ابهام قرار دارد.
به گزارش خبرگزازي فارس، روزنامه الصباح مراکش خبر داد که حضور نبيل درار، مدافع راست تيم ملي مراکش در ديدار فردا(جمعه) مقابل ايران در اولين جام جهاني در هاله اي از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز هيچ منبع رسمي از فدراسيون فوتبال مراکش درباره حضور يا عدم حضور درار در بازي با ايران اظهار نظري نکرده است. مدافع مراکشي دوران مصدوميت خود را پشت سر گذاشته است ولي هنوز به آمادگي صد درصد نرسيده است.
ديدار تيم ملي کشورمان با مراکش فردا ساعت 19:30 برگزار مي شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ