Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@03:39:18 GMT

امیدوارم دوباره به عرصه بازیگری برگردم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۴۷۵۶

امیدوارم دوباره به عرصه بازیگری برگردم

به گزارش جهان نيوز، حبیب اسماعیلی بازیگر و تهیه کننده سینما درخصوص فعالیت های خود در عرصه سینما طی سال 97 گفت: سالهاست از بازیگری فاصله گرفته ام و بعید می دانم که به زودی بتوانم در فیلمی به ایفای نقش بپردازم.

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه سینما تاکید کرد: بیشتر از بازیگری این سالها مشغول فعالیت در عرصه پخش سینما هستم و امسال هم فیلم "خرگیوش" را در اکران نوروزی داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن هم اکنون تبلیغات فیلم "به وقت خماری" را آغاز کرده ایم که از هفته آینده وارد چرخه اکران می شود.

تهیه کننده "فیلم سه بیگانه" درباره احتمال تهیه و تولید فیلم از سوی دفتر فیلم سازی‌اش طی سال جاری افزود: هنوز برنامه دقیق و مشخصی برای تهیه و تولید اثری جدید را نداریم اما تعداد زیادی فیلمنامه به دستمان رسیده و قصد داریم بعد از انتخاب فیلمنامه مناسب اقدام نماییم.

وی درباره حاشیه های بوجود آمده درباره پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماها تاکید کرد: من بارها موضع خود نسبت به این مساله را مطرح کرده ام و مخالف پخش فوتبال در سینماها هستم. از نظر من اینکه زمان سانس های طلایی سینما به پخش مسابقه فوتبال اختصاص یابد به نفع سینما و فیلمسازان نیست.


اسماعیلی در خصوص دوری چند ساله خود از عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: برخی مسائل و اتفاقات و همچنین شرایط موجود سینما باعث شده تا کمتر بازی کنم. چند سالی از بازیگری فاصله گرفتم و همین باعث شد که متعاقباً پیشنهاد کمتری هم داشته باشم اما امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا بتوانم باز هم به عرصه بازیگری برگردم.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • از تخته‌ سیاه به پرده نقره‌ای؛ بازیگرانی که معلم بودند