Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:18:09 GMT

بازی ویدیویی «چیزهای عجیب» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۵۲۱۵

بازی ویدیویی «چیزهای عجیب» ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، ‌ کمپانی تولید بازی‌های ویدیویی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) اعلام کرد قصد دارد در شراکت با نت‌فلیکس یک بازی ویدیویی بر پایه سریال علمی‌تخیلی به شدت محبوب «چیزهای عجیب» بسازد.

این کمپانی در اکانت توییتر خود نوشت: بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم تایید کنیم تل‌تیل در حال تولید یک بازی ویدیویی بر پایه «چیزهای عجیب» است که در تاریخی که بعدا اعلام خواهد شد برای کنسول‌ها و کامپیوترها منتشر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تل‌تیل همچنین نوشت: شراکت ما با نت‌فلیکس چیزی است که بسیار به آن افتخار می‌کنیم و با وجود اینکه در حال حاضر چیز بیشتری برای به اشتراک گذاشتن نداریم، بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم در آینده نزدیک جزییات این پروژه را آشکار کنیم.

فصل اول «چیزهای عجیب» در تابستان ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و مورد توجه شدید هواداران و تحسین منتقدان قرار گرفت. فصل دوم در ماه اکتبر ۲۰۱۷ از راه رسید و فصل سوم هم در حال حاضر در دست ساخت است. این سریال توسط برادران دافر خلق شده و از بازیگرانش می‌توان به وینونا رایدر، دیوید هاربور، میلی بابی براون و فین ولف‌هارد اشاره کرد.

این سریال از همین حالا تبدیل به چند بازی ویدیویی از جمله یک اپلیکیشن محبوب برای آی‌فون و اندروید باعنوان «چیزهای عجیب:‌ بازی» شده است. البته این نخستین باری است که یک بازی کامل در کنسول یا کامپیوتر برای آن ساخته می‌شود چون آن بازی در فرم یک گیم پازلی ۱۶ بیتی در اختیار هواداران قرار گرفته بود.

کمپانی تل‌تیل گیمز سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و بیشتر از همه به خاطر مجموعه بازی‌های ماجراجویی خود از جمله گیمی که بر پایه سریال محبوب «واکینگ دد» محصول شبکه ای‌ام‌سی ساخته شده، شناخته می‌شود. از دیگر مجموعه بازی‌های این کمپانی می‌توان از «بتمن»، «محافظان کهکشان» و «ژوراسیک پارک» نام برد.

با وجود اینکه هنوز جزییات بیشتری از بازی «چیزهای عجیب» منتشر نشده، هواداران به سرعت واکنش نشان دادند. بیشتر آن‌ها واکنش مثبتی داشتند و خوشحال بودند که کمپانی خوبی مسئولیت تهیه بازی را بر عهده گرفته است.

کد خبر 4321103

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های رایانه ای سریال خارجی نتفلیکس ادبیات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادبیات جهان ترجمه کتاب و کتابخوانی بازار نشر میراث فرهنگی معرفی کتاب امام خمینی ره جایزه ادبی نشر چشمه عید سعید فطر موزه نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!

ویدیویی از درگیری گشت ارشاد در رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود. / صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!
  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش