Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال ،
عمران طالب زاده ، فردين نصرى و معين خرسندى از تیم نامی نو اصفهان و حمید ضیایی از هیئت بسکتبال مبارکه اصفهان به همراه 14 بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان دعوت شدند.
محمدعلى نصيرايى به عنوان سرپرست ،سرمربى:على آرزومندى ، مربیان :پويا تاجيك و صالح مخدومى ، بدنساز:حسن تشكرى و اناليزور:سينا فتحى در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان 26 خرداد در شهر گرگان آغاز می شود و تا ششم تیر ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان دعوت بازیکن بسکتبال نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانی ۱۷ روز هوای پاک داشتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کلان‌شهر اصفهان بر پایه آمار اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ابتدای فروردین تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲، ۱۷ روز هوای پاک، ۲۱۷ روز هوای قابل قبول (سالم)، ۹۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۲ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان (وضعیت قرمز) را تجربه کرده است.
این در حالی است که شهر اصفهان در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ از ابتدای فروردین تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱، ۹ روز هوای پاک، ۱۸۲ روز هوای قابل قبول (سالم)، ۱۴۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲۶ روز هوای ناسالم برای عموم شهروندان (وضعیت قرمز) را تجربه کرد.
نگاهی به آمار کیفیت هوای اصفهان نشان می‌دهد که شمار روز‌های آلوده این کلان‌شهر در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با پارسال، ۴۴ روز کاهش و تعداد روز‌های قابل قبول ۳۵ روز و روز‌های پاک هشت روز افزایش یافته است.
اصفهان در سال‌های اخیر به عنوان آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور به شمار می‌رود که در پی خشکاندن رودخانه زاینده‌رود و تالاب بین المللی گاوخونی و تحت تأثیر کاهش بارندگی در دو دهه گذشته کانون‌های بحرانی گردوغبار آن افزایش یافته و این امر در کنار صنایع آلاینده و تردد میلیونی خودرو‌ها سبب شده که شهر تاریخی اصفهان حتی در بهار و تابستان نیز بیشترین هوای آلوده را داشته باشد.
با وجود این، مقایسه آمار رسمی امسال و سال گذشته کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان نشان می‌دهد که شمار روز‌های آلوده این کلان‌شهر در ۱۲ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، کاهش و تعداد روز‌های پاک و قابل قبول افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۴ اسکواش‌باز بیرجندی به اردوی تیم‌ملی
  • اصفهانی ۱۷ روز هوای پاک داشتند
  • اردوی بسکتبال با ویلچر
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد
  • دعوت وزیر فرهنگ از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • کدام لژیونر‌ها به تیم ملی دعوت نمی‌شوند؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره
  • حضور دو سبزواری در تیم ملی هندبال نوجوانان ایران