Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به توسعه فرودگاه بین المللی گرگان و فراهم شدن امکانات زیرساختی و ناوبری هوایی آن؛ امکان نشست و برخاست هواپیماهای سنگین از این فرودگاه فراهم می شود.

به گزارش ایرنا عباس آخوندی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: مجهز شدن فرودگاه بین المللی گرگان به تجهیزات هوایی و سیستم ناوبری جدید و مدرن باعث شده تا امکان پرواز در شب و در دید پائین خلبان نیز در این فرودگاه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ظرفیت 500 نفری ترمینال کنونی این فرودگاه اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی ترمینال جدید فرودگاه گرگان 89 درصد پیشرفت دارد و پس از بهره برداری ظرفیت 2 هزار و 500 نفر مسافر را خواهد داشت.
به گفته آخوندی؛ با طراحی انجام شده این ترمینال تا 20 سال آینده پاسخگوی ظرفیت مسافران این فرودگاه خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پروازهای این فرودگاه در سال های اخیر رشد خوبی داشته و هم اکنون هفته ای حدود 90 پرواز انجام می شود.
وزیر راه و شهرسازی درابتدای ورود به گرگان از طرح های توسعه ای فرودگاه این شهرستان دیدن کرد و در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان گلستان حضور یافت.
آخوندی عصر پنجشنبه از روند توسعه و تعریض محور خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دیدن کرده و از مراحل تکمیل کمربندی های علی آباد کتول و گرگان سرکشی می کند.
وزیر راه و شهرسازی فردا نماز عید فطر را با مردم روستای دهنه شهرستان کلاله در شرق گلستان اقامه می کند.
وی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود از پل کوسه، 2 راهی کلاله و تعریض محور مینودشت به گالیکش سرکشی می کند.
3014/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سفر به گلستان بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)