Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی نجفی در جلسه ستاد رفع موانع تولید دریکی از واحدهای تولیدی قطعات خودرو در البرز با اشاره به اینکه در هنگام ورود به استان البرز اشتغال در بخش روستایی اصلا رضایت بخش نبود، افزود: در حال حاضر شرایط اشتغال در روستاها نسبتا بهبود یافته است و درشرایط کنونی وبحران باید بیشتر تلاش کرد.
وی افزود:در بخش توسعه و تحقیق از اندیشه های اساتید و محققان با تجربه بایستی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجفی با بیان اینکه خطابم به اتاق بازرگانی استان البرز این است که بایستی ازتجربیات اساتید بزرگ استفاده کرد، گفت: اتاق بازرگانی استان نیازمند بهره گیری از اندیشه های محققین است.
استاندار البرز در ادامه گفت: اتاق بازرگانی در زمینه مدیریتی و سامان بخشی مدیریت در استان با جملاتی که در جلسات بیان می کنند فقط انرژی منفی ایجاد می کند چراکه فقط ادعا دارد.
وی با بیان اینکه امروز بایستی شرایطی مناسبی برای اقتصاد ایجاد کنیم، افزود: خود ما بحران ساز نباشیم و وظایف خود را در بخش های مختلف به خوبی انجام دهیم.
نجفی گفت:مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کنونی درکشور و جهان را قطعا درک می کنیم و از مدیریت این واحد تولیدی قدردانی می کنیم که با تمام مشکلات اقتصادی سرپا ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه وظایف سختی را مدیران در ادارات دولتی، خصوصی و بانکها دارند، تصریح کرد: بایستی به تمام واحدهای صنعتی کمک کرد و فشارها را کاهش داد.
نجفی خاطرنشان کرد: اصل وجود تولید حفظ شود بعد توقع مالیات و بیمه از آنها داشته باشیم چراکه وقتی کار وتولید نباشد وصنعت را ذلیل کنیم نمی توان انتظار توسعه از آن داشت.
استاندارالبرز حفظ محیط زیست و رعایت استانداردهای جهانی کالاها را مهم دانست و گفت: تمام شرکت ها چه دولتی و خصوصی پای کار باشند و بایستی با تدبیرپیش روند.
مقام عالی استان در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید بتوانیم از کمترین امکانات بهترین بهره را ببریم و بهینه مصرف کنیم تا استان به توسعه عالی برسد، تاکید کرد: تدبیر و به کار گیری از عقل را در دوران بحران افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: اگر نیاز باشد برای رفع موانع تولید اینگونه واحدهای تولیدی با بانک های کشور نیز پای مذاکره خواهم نشست تا در بحث تسهیلات و کمک مالی از مراجع بالاتر کمک بگیریم.
این مسئول در ادامه بابیان اینکه باید تولیدکنندگانی که صادرات دارند را حمایت کنیم، افزود: موانع اداری بر سر راه آنها را برداریم تا فرصت انجام کار را داشته باشند.
نجفی در پایان بابیان اینکه بانک‌های استان البرز توانسته‌اند رضایتمندی واحدهای صنعتی را جلب کنند، خاطرنشان کرد: لازم است که با توجه به قوانین جدید بانک‌ها تلاش شود که از حمایت بانک‌های کشوری برای توسعه البرز استفاده کنیم.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اشتغال انرژی خودرو دولتی و خصوصی محیط زیست روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی