Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد نباید از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی انتظاری در زمینه حمایت از تیم‌های لیگ برتری داشت. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، فصلی که گذشت برای تیم‌های لیگ برتری مشهد اصلا خوش یمن نبود و در نهایت این مشکی پوشان بود که از لیگ برتر بعد از سه فصل سقوط کرد و پدیده را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر تنها گذاشت تا این تیم به تنهایی جور شرق کشور را برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده و مشکی پوشان در فصلی که گذشت بارها و بارها با مشکلات متعدد مالی مواجه شدند اما مسئولان خراسان رضوی هیچ تمایلی برای حمایت از این تیم‌ها از خود نشان ندادند و در نهایت این مشکی پوشان بود که با غم و اندوه لیگ برتر را ترک کرد.

در طول فصل بارها و بارها مسئولان و مالکان مشکی‌پوشان عنوان کردند که دست تنها هستند و تنها در معدود مواردی بود که شهرداری چه در دوره حاضر و چه در دوره قبلی به صورت موقت به داد این تیم رسیدند اما به راستی چرا سیاست مدونی برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری مشهد وجود ندارد و خلاء موجود در این زمینه چیست؟

سهم نمایندگان مشهدمقدس در مجلس شورای اسلامی در این حوزه چیست؟ قطعا هیچ فرد عاقلی از نمایندگان مشهد انتظار ندارد که به این تیم پول مستقیم تزریق کنند اما این انتظار وجود دارد که پای صنایع را به این تیم‌ها باز کنند و از سوی دیگر انتظار است به عنوان مجلس‌نشین نقش موثر و مستقیمی در سیاستگذاری و تدوین قوانین برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری داشته باشند.

نمایندگان مشهد در سال‌های اخیر جز حضورهای نمایشی در ورزشگاه چه حمایتی از تیم‌های لیگ برتری مشهد صورت داده‌اند؟ به نظر می‌رسد در سقوط تیم فوتبال مشکی‌پوشان سهم نمایندگان مشهد کمتر از بازیکنان و مدیران این تیم نباشد. در واقع مشکی پوشان از نظر پشتیبانی بیرونی کم آورد.

تا مدت‌ها نیز صحبت از این بود که آیا پدیده در فصل آتی در لیگ برتر ادامه خواهد داد و یا خیر و جالب اینکه در تمام این مدت بازهم مجلس‌نشینان مشهد واکنشی نداشتند. باید این سئوال را پرسید که در پازل فکری نمایندگان محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی به راستی ورزش حرفه‌ای در کجا قرار دارد؟

مشکی پوشان نیز در روزهای اخیر بارها و بارها به دنبال فروش سهمیه خود بود و باز هم در این مدت ردپا و سهمی از حضور نصیب نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی نشد.

این روزها این سوال بیشتر از هر روز مطرح است که نمایندگان محترم مشهد در مجلس شورای اسلامی قرار است چه کمکی به فوتبال حرفه‌ای مشهد در لیگ برتر داشته باشند؟ یادمان باشد فقط پدیده باقی مانده و اگر این تیم بازهم حمایت نشود آن زمان نمایندگان باید بیشتر از گذشته مورد بازخواست رسانه‌‌ها و افکار عمومی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟