Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:41:06 GMT

عید فطر پاداش رها شدن بندگان مخلص خدا از گناهان است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۶۷۳۱

عید فطر پاداش رها شدن بندگان مخلص خدا از گناهان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی‌نیا ظهر پنجشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: این عید خجسته و مبارک پاداش بزرگ رها شدن بندگان مخلص خداوند از گناهان است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه سخنان خود افزود: عید فطر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که به پاس توفیق روزه داری ماه مبارک رمضان به درگاه خداوند در سراسر کشورهای مسلمان جشن شکرگزاری و شادی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عید فطر جایزه رحمانی خداوند تبارک و تعالی به بندگان روزه داری است که یک ماه غرق در معنویت بوده اند و به بندگی خود اقرار و اعتراف کرده اند.

حجت‌الاسلام محمودی نیا اضافه کرد: عید سعید در واقع روز اولیاء الله به حساب می آید و به تعبیر حضرت امام صادق علیه السلام روزی است که در آن منادی ندا می دهد سبقت بگیرید برای جوایز تان در این روز.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ماه رمضان در حقیقت ماه عشق، عبادت و نزدیکی به برآورده شدن آرزوها و ماه مهمانی ویژه خدا و بهترین ماه، و همچنین ماه رحمت، نعمت و برکت است و عید سعید فطر نتیجه خروج از تمامی گناهان برای روزه داران و جشن صفا و پاکی بندگان خدا است.

کد خبر 4321178

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان شیراز شهرکرد سالروز ارتحال امام خمینی مشهد روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه