Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده نیروی انتظامی مرودشت امروز، 24 خردادماه در اختتامیه محفل انس با قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: ماهیت کار انتظامی بیشترین حضور و فراوانی ماموران را در اجتماع و در برابر لغزش‌ها دارد که حضور روحانیون در جمع کارکنان و بیان تفسیر آیات روح‌بخش قرآن کریم، موجب مصون ماندن مأموران انتظامی و بیمه آن‌ها در برابر خطاها و لغزش‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برگزاری مستمر جلسات و محافل انس با قرآن کریم در یگان‌های مختلف پلیس شهرستان را بسیار موثر و مثمر ثمر بر شمرد و افزود: چنین جلساتی قطعاً در تمامی ایام سال برگزار و کارکنان از برکات تلاوت قرآن کریم بهره‌مند خواهند شد.
حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه شهرستان مرودشت هم در این مراسم افزود: در مناسبت‌‌های مختلف نظیر جشن‌ها و مراسم‌های عزاداری به جهت آمادگی مثال زدنی مجموعه انتظامی شهرستان و برقراری نظم و امنیت مطلوب، همه شهروندان احساس آرامش و امنیت دارند.
آقایی با برشمردن ویژگی‌های ماموران انتظامی شهرستان مرودشت، آنان را افرادی مومن، خدوم، پیگیر و همیشه در صحنه قلمداد كرد که در عرصه‌های مختلف مسئولیت نظم بخشی و تامین امنیت شهروندان را عهده‌دار هستند.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر وهدایایی از اساتید قرآنی که در طول ماه مبارک رمضان در برگزاری محافل انس با قرآن کریم با فرماندهی انتظامی مرودشت همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مرودشت تفسير قرآن محفل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به همت جامعه قرآنی مساجد، مراسم افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد همراه با برپایی پانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در این مسجد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور علیرضا خراشادی‌زاده، محمدعلی دوستی و جمعی از فعالان و پیشکسوتان قرآن برگزار خواهخد شد.

در این محفل، قاری بین‌المللی جهان اسلام، امیر لعل اول به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و محمد دادگر از حافظان قران قران قرائت می کند.

این محفل یکشنبه شب‌های اول هر ماه شمسی برگزار می‌شود که در این ماه همزمان با دوم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در بخش رضویه، جاده میامی، بعد ازمعاینه فنی روستای خادم آباد همراه با افتتاحیه پایگاه قرآنی برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود