Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از لرستان، نصراله بازگیران، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان پنج‌شنبه، 24 خرداد در جلسه هماهنگی مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: خروجی و محصول این جشنواره‌ باید دانش‌آموزانی توانمند، خلاق، نوآور، پژوهش‌محور، ایده‌پرداز و کارآفرین باشد.
وی با اشاره به این‌که بهترین ابزار برای مقابله با تفکر تکلیف‌محور، هدایت دانش‌آموزان به سمت جشنواره‌ها و المپیادهای علمی است، اضافه کرد: در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی 69 هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و پس‌از برگزاری مرحله شهرستان، بیش‌از یک‌هزار دانش‌آموز به مرحله استانی راه یافتند که پس‌از جمع بندی و داوری نهایی ، ۱۰ دانش‌آموز برگزیده به‌منظور شرکت در مرحله کشوری درهفته پایانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه یحیی دریکوند، رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه لرستان ضمن تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره، نخبگان استان هستند که می‌توانند از مقام‌های کسب شده در سال‌ گذشته دفاع کنند.
در پایان این نشست هر کدام از مدیران و ناظران نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته، نظرات و پیشنهادات لازم جهت شرکت مؤثر دانش‌آموزان در مسابقات را بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشنواه نوجوان خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری