Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@15:11:04 GMT

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عیدفطر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۷۷۲۴

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عیدفطر

پول‌نیوز - دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه طی پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

پیشاپیش حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر، عید شور اخلاص و بندگی را به عاشقان و دلدادگان صیام تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

یک بار دیگر پیشاپیش ضمن تبریک حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر، سعادت و بهروزی هموطنان عزیز را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهمانی عیدفطر بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت