Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، علی وارسته ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد اظهار کرد: وجود آمادگی همه جانبه و  بازدارندگی لازم در عرصه های مختلف با نگاه مصون بخشی جامعه لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه موضوع پدافند غیرعامل مختص به یک مقطع خاص نیست بلکه باید در همه مقاطع مورد توجه قرار گیرد، افزود : باید پیش بینی های لازم را در برابر حوادث غیر مترقبه در صورت کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه وجود نواقص و مشکلات را تنها به نبود اعتبارات مربوط کرد، گفت: هرگونه نگاه فردی و جزیره ای به موضوع پدافند غیرعامل نتیجه مثبتی در پی ندارد بلکه نیازمند نگاه و خرد جمعی هستیم.

وی به وجود تهدیدات مختلف علیه کشور به ویژه در حوزه بلایای طبیعی اشاره و خاطرنشان کرد: باید در این زمینه با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی ها و نگاه جمعی و دستگاهی در راستای حل مشکلات گام برداریم.

وارسته در ادامه بر ضرورت تشکیل کارگروه های مختلف در این زمینه تأکید کرد و گفت: مراکز دانشگاهی شهرستان رودسر باید در این حوزه دارای برنامه مدون و پویا باشند.

وی با اشاره به معضل تولید و دپوی زباله آن را یکی از مهمترین تهدیدات در شرایط کنونی عنوان و اظهار کرد: باید برای حل این معضل مدیریت صحیح داشته و برنامه محور عمل کنیم.

کد خبر 4321161

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل فرمانداری رودسر راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

ایالات متحده آمریکا متعهد شد توانایی دفاع هوایی اردن را برای مقابله با پهپادها و نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ این کشور را بهبود ببخشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

به نقل از سایت خبری «مصر الیوم»، پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی