Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:19:58 GMT

لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران برای انتقال و جابجایی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۹۲۳۸

لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران برای انتقال و جابجایی

​مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم تعیین تکلیف زندان گچساران و انتقال و جابجایی این ندامتگاه و همچنین جذب اعتبار برای ساخت زندان جدید تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل جمیاری در دیدار با دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با بیان این‌که وظایف سنگین سازمان زندان‌ها با کمک دیگر دستگاهها و نهادها به نتیجه خواهد رسید گفت: با توجه به شرایط خاص زندان و کار زندانبانی و این‌که زندانی محصول همه جامعه است، انتظار می رود تا جهت نیل به اهداف پیش بینی شده، یعنی مراقبت و نگهداری همراه با انجام اقدامات اصلاحی و تربیتی زندانیان همگی مشارکت و همراهی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات زندان گچساران به واسطه اینکه در مرکز شهر قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبه دولت نسبت به انتقال و جابجایی زندانها از درون شهر به بیرون از محدوده شهری، زندان شهرستان گچساران بنا به موقعیتی که دارد و مشکلاتی که برای شهروندان و نیز امنیت زندان بوجود می آورد، باید بنا به اهمیت موضوع نسبت به برنامه انتقال آن همکاری و مساعدت لازم اعمال شود .

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تراکم جمعیت زندانیان افزایش یافته و در همه استانها نیز زندانیان مواد مخدر از دیگر زندانیان جداگانه نگهداری می شوند، تصریح کرد: برای انجام ساماندهی و تفکیک و طبقه بندی زندانیان باید محکومین مواد مخدر در اردوگاه حرفه آموزی نگهداری شوند که باوجود چارت تشکیلاتی این مهم هنوز انجام نگرفته که امیدواریم با حمایت مجلس و دولت و در خصوص ساخت زندان گچساران و اردوگاه حرفه آموزی استان همکاری شود .

هم‌چنین غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلسگفت: وجود زندان در مرکز شهر گچساران مناسب نبوده که لازم است تا با حمایت و مساعدت دستگاههای مرتبط این مشکل مرتفع و با فروش و نیز تامین اعتبار ویژه زندان جدید ساخته شود و جابجایی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: البته در این خصوص شرکت ملی نفت و یا شهرداری می توانند در خصوص خرید و یا معاوضه زندان فعلی در تامین بخشی از اعتبارات همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، جمیاری مدیرکل زندانهای استان در سفر به گچساران در دیدار با تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات و چالشهای فرا روی زندانهای استان به خصوص زندان گچساران و جذب اعتبار جهت ساخت زندان گفتگو کرد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت