Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@15:04:54 GMT

عید فطر تجلی وحدت و همدلی امت اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۹۴۱۹

عید فطر تجلی وحدت و همدلی امت اسلام است

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه عید سعید فطر، طی پیامی، این عید بزرگ را تبریک گفت  متن پیام وی به  شرح  زیر است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ و متعال بار دیگر توفیق نصیب کرد تا با درک برکات و نورانیت ماه مبارک رمضان ، امکان بندگی و عبادت به درگاه الهی را پشت سر بگذاریم و عیدی پرعظمت و بی نظیر را به نظاره بنشینیم و با نماز عید به امامت ولی امر مسلمین، برای همه مسلمانان و جهان اسلام آروزی سربلندی و عزت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به شکرانه این روز بزرگ که تجلی وحدت و همدلی امت اسلام نیز خواهد بود آرزومندیم تا آلام و رنج های امت اسلام که با توطئه و دشمنی بدخواهان اسلام و مسلمانان پدید آمده به ویژه در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و غزه و برخی دیگر از بلاد اسلامی پایان پذیرد و هر چند هدف تمام این طراحی ها تضعیف و تجزیه جهان اسلام است اما به برکت این ایام نورانی و پر عظمت و ایستادگی و مقاومت، این دشمنی ها هم نابود و خنثی خواهد شد.

 

فرارسیدن عید بزرگ فطر را به محضر حضرت صاحب الامر امام مهدی(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمانان جهان و به ویژه ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده، امیدوارم با از بین رفتن توطئه ها و دشمنی ها بر علیه امت اسلامی شاهد وحدت و همدلی جهان اسلام و توفیقات روزافزون در مسیر دستیابی به اهداف روشن و نورانی آموزه های اسلامی و بهروزی و سربلندی برای همه مسلمانان باشیم ان شاءالله

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عید فطر علی اکبر ولایتی گوناگون وحدت جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس که در محل مسجد شکر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیام‌های بزرگی در پنجم اردیبهشت و واقعه صحرای طبس نهفته است و این وعده الهی بود که محقق شد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل، افزود: آمریکا با ۲۵۰ سال سابقه موجودیت، ۲۴۰ سال سابقه جنگ دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی بیدار شد و در مقابل این مستکبران و متجاوزان ایستاد، گفت: باید دنیا را هم نسبت به این جنایتکاران بیدار کرد و مردم آمریکا هم باید بیدار شوند البته آثار این بیداری مشاهده می‌شود اما هنوز کافی نیست.

وی با یادآوری قتل و عام مردم عراق، ویتنام، افغانستان و سوریه توسط آمریکایی‌ها، ادامه داد: اکنون هم اگر آمریکا در کنار رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل نباشد ۲۴ ساعت هم دوام نمی‌آورد.

سلیمانی با بیان اینکه پشت صحنه عملیات پنجه عقاب، ترورها و هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بود، افزود: اگر یکی از اقدامات آمریکا را هر کشوری مرتکب شود اینها صدها قانون و قطعنامه را علیه آن کشور مصوب می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق قد کشید و مورد تکریم واقع شد.

رئیس سازمان مستضعفین ادامه داد: بعد عملیات وعده صادق، ملت‌های مسلمان باور کردند که می‌توانند مثل ایران شوند و در سایه مردم سالاری دینی و اسلامی از حقوق خود و ملت‌های مسلمان دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرآغازی برای تغییر هندسه قدرت بود و این مبارزه ادامه پیدا کرد تا طوفان‌الاقصی شکل گرفت، افزود: نگاهی که ملت‌های مسلمان و آزادیخواه به ملت ایران دوخته‌اند قطعاً به نتیجه مورد انتظارشان خواهد رسید و در مسیر بازیابی عظمت از دست رفته خود قرار گرفته است.

سلیمانی بیان کرد: تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب به همه ملت‌های دنیا خدمت خواهد کرد و امروز رشد و توسعه اسلام در جهان ناشی از این است که ملت ایران در این مسیر قرار گرفته است، از این رو صهیونیست‌ها می‌دانند از کجا موجودیت آنان مورد تهدید قرار گرفته است.

وی گفت: عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود و پیامدهای غرورآفرین این عملیات برای ما و تهدیدآفرین برای صهیونیست‌ها را در آینده بیشتر خواهید دید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آرایش جدید جهان اسلام افزود: امروز جوانان غربی باید به میدان بیایند و جلوی آمریکا را بگیرند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی مستکبران را از این سرزمین بیرون کردند و در مقابل آنان ایستادند، تأکید کرد: آمریکایی‌ها در هر گوشه‌ای که خواستند بر علیه ملت ایران اقدامی انجام دهند، این ملت پیروز شد که نمونه آن پنجم اردیبهشت، سالروز شکست آمریکا در طبس است.

کد خبر 747562

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • سپاه پاسداران مظهر اقتدار جهان اسلام