Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر پنجشنبه، وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به اهمیت گلستان در بخش های مختلف خطاب به وزیر راه اظهار کرد: ما باید جاذبه های مختلفی را برای رغبت و جذب سرمایه گذار در گلستان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جزیره آشوراده و سواحل خزر در این استان را بخشی از توانمندی های گردشگری برای سرمایه گذاری و توسعه استان دانست و بر لزوم توسعه آن ها تأکید کرد.

نقش برقی کردن راه اهن اینچه برون - گرمسار در توسعه اقتصاد

در ادامه عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هم کمک به توسعه فرودگاه بین المللی گرگان و افزایش پروازها را بخشی از حمایت های وزارت راه و شهرسازی برای توسعه حمل و نقل هوایی گلستان بیان کرد.

آخوندی در خصوص برقی کردن راه آهن اینچه برون به گرمسار با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان، معادل ۱.۲ میلیارد یورو با طرف روسی گفت: برقی کردن این راه برای ما به مراتب از لحاظ حمل بار داخلی و خارجی از راه آهن گرگان- مشهد مهم تر و اثرگذارتر است زیرا در زمینه حمل و نقل بار و مسافر تأثیر بسزایی در اقتصاد استان خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: اعتبار راه آهن گرگان- مشهد هشت هزار میلیارد تومان است که قرارداد آن با طرف چینی نهایی نشده و تا زمانی که ال سی باز نشود، اتفاق نمی افتد.

کد خبر 4321246

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله نورمفیدی عباس آخوندی گرگان راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان