Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از دیدار‌های خود با مقامات آمریکایی و برخی کشور‌ها با محور «کمیته قانون اساسی سوریه» طی روز‌های آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس:«استفان دی‌میستورا»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه امروز (پنجشنبه) گفت که ۲۵ ژوئن (۴ تیرماه) دیدار‌هایی با مقامات آمریکا و کشور‌های متحد برای بررسی کمیته قانون اساسی سوریه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «المیادین» لبنان، دی‌میستورا که هم‌اکنون در «ژنو» سوئیس به سر می‌برد، گفت که دولت سوریه فهرست ۵۰ نفره از نامزد‌های خود را برای شرکت در نشست بررسی تشکیل کمیته مذکور به وی ارائه کرده است.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه درباره مشارکت مخالفان دولت سوریه در نشست بررسی کمیته قانون اساسی که قرار است هفته آینده، روز‌های ۲۸ و ۲۹ در ژنو برگزار شود، اظهار داشت که با نمایندگان آن‌ها در چندین کشور تماس‌هایی داشته است.

استفان دی‌میستورا افزود: «احتمال دارد به زودی فهرست نمایندگان مخالفان دولت سوریه برای بررسی کمیته قانون اساسی سوریه به ما تحویل شود».

او از نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه خواست که درباره نحوه اجرای تصمیمات نشست «سوچی» موسوم به «کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه» رایزنی کنند.

شرکت کنندگان در نشست سوچی که بهمن ماه در روسیه برگزرا شد، بر سر تشکیل کمیته بررسی قانون اساسی سوریه به توافق رسیدند.

قرار است طی نشست هفته آینده به میزبانی ژنو سوئیس، این کمیته تشکیل شده و کار باز تدوین و اصلاحات قانون اساسی سوریه شروع شود.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Tqc

منبع: فردا

کلیدواژه: دی میستورا بحران سوریه مذاکرات صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان «چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی» برگزار می‌شود.

در این نشست ندا حکمت نیا مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰ در قم، خیابان بوعلی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم، اتاق نشستهای علمی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6097240 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی