Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:46:04 GMT

بیش از 10 تن انبه قاچاق در مرز جکیگور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۰۱۳۹

بیش از 10 تن انبه قاچاق در مرز جکیگور کشف شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده هنگ مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 10 تن انبه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط مرزداران این هنگ کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمد قربانی روز پنجشنبه اظهار داشت: مرزداران در حین پایش منطقه، چند دستگاه خودرو تویوتا را که قصد داشتند به طور غیرمجاز وارد کشور شوند مشاهده و بلافاصله برای توقیف آنها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و توقیف 9 دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری هفت قاچاقچی، 10 تن انبه و 720 لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده هنگ مرزی جکیگور گفت: مرزداران این فرماندهی به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق همواره تا پای جان ایستاد‌ه‌اند و با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی با قاطعیت تمام برخورد خواهند کرد.  
3042**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرزباني انبه قاچاق جكيگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت : ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردارجلیلیان شهروندان خواسات: هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان