Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:10:22 GMT

بیش از 10 تن انبه قاچاق در مرز جکیگور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۰۲۳۱

بیش از 10 تن انبه قاچاق در مرز جکیگور کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ محمد قربانی روز پنجشنبه اظهار داشت: مرزداران در حین پایش منطقه، چند دستگاه خودرو تویوتا را که قصد داشتند به طور غیرمجاز وارد کشور شوند مشاهده و بلافاصله برای توقیف آنها وارد عمل شدند.
وی افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند علاوه بر ناکام گذاشتن قاچاقچیان و توقیف 9 دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری هفت قاچاقچی، 10 تن انبه و 720 لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده هنگ مرزی جکیگور گفت: مرزداران این فرماندهی به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق همواره تا پای جان ایستاد‌ه‌اند و با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی با قاطعیت تمام برخورد خواهند کرد.  
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ایران اسلامی تجاوز خودرو سیستان و بلوچستان قاچاق روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان