Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه تلویزیونی «وقتشه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، به مناسبت عید سعید فطر، سه قسمت ویژه را از پنجشنبه ۲۴خرداد تا شنبه ۲۶ خرداد روی آنتن می‌فرستد.

سامان گوران، حسام ناصری، علی گالشی و یوسف کرمی، چهار کمدینی هستند که در این سه قسمت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و  توسط کامران تفتی، مجری برنامه مورد داوری قرار می گیرند که فضایی شاد و مفرح در جریان این رقابت ایجاد شده و حضور تماشاگران در استودیوی برنامه به نشاط بیشتر آن منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه روز پنجشنبه ساعت ۱۹ و برنامه‌های دو روز بعد ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهند شد.

سامان گوران (متولد ۱۹ دی ۱۳۶۴ در خرم آباد و دانش‌آموخته رشته بازیگری تئاتر است. وی با بازی در سریال طنز خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی، رضا صادقی، مهدی فخیم‌زاده و عادل فردوسی‌پور به شهرت رسید.

حسام الدین ورجاوند ناصری ملقب به حسام ناصری متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است و از سال ۱۳۸۶ با دعوت محمد طارمی در رادیو با برنامه سفارشی کار خود را شروع کرده و سپس برنامه راه شب در جمعه شب ها را اجرا کرده است. آشنایی او با محمد قنبری از تهیه کنندگان تلویزیون او را برای اجرای به شبکه سه کشاند و سپس برای اجرای برنامه رمضانی به شبکه تهران رفت. او سپس بخش مسابقه خوانندگی برنامه «سه شو» را اجرا کرده و مدتی است بار طنز فعالیت‌های خود را بیشتر کرده است.

علیرضا گالش هنرمند عرصه تقلید صدا و شومنی و معروف به نام قارنلی (متولد۱۸ مهر۱۳۶۴) است، او در سن ۱۴ سالگی اولین اجرای خود را به نمایش گذاشت و در صحنه شدیداّ مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت. این اتفاق انگیزه کافی برای ادامه این رشته هنری را در او ایجاد کرد. قارنلی ساکن شهرستان کردکوی است.

وی در سال ۱۳۷۸ شروع به کار هنر در عرصه طنز کرده و در حال حاضر در راستای تقلید صدا و شومنی مشغول است.

یوسف کرمی نیز هنرمند طنزپرداز، زاده کرمانشاه است و سال‌ها است در زمینه تقلید صدا فعالیت ویژه‌ای دارد.

برنامه تلویزیونی «وقتشه» پس از پایان این ویژه برنامه‌ها، با موضوعات جدید، فصل تازه‌ای را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

«وقتشه» با حضور 4 کمدین معروف عید فطر را جشن می‌گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی