Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه کریدور شمالجنوب نقش تاثیرگذاری در روابط تجاری ایران با کشورهای آسیای میانه دارد، گفت: بخشی از این کریدور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، علی‌اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امروز( ۲۴ خرداد) در نشست شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به خط ریلی شمالجنوب اشاره کرد و افزود: بخشی از این کریدور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: تکمیل این کریدور در تقویت روابط تجاری و اقتصادی کشورمان با کشورهای آسیای میانه می‌تواند نقش تاثیرگذار و مهمی داشته باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اظهارکرد: کریدور شمالجنوب ایران را به اروپا و و کشورهای آسیای میانه متصل کرده و به توسعه اقتصادی منطقه کمک می‌کند.

 

جمشیدنژاد با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی فرصت خدمت گذاری به مردم را غنیمت بدانند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در راستای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند.

 

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا نیز در این نشست با بیان اینکه مردم این شهرستان شایسته بهترین ها هستند، اظهارکرد: باید خدمت به مردم را قدر بدانیم.

 

وی افزود: مردم بندر آستارا همیشه در راهپیمایی‌ها، جشن‌ها و دیگر مناسبت‌ های ملی و مذهبی سنگ تمام گذاشته و حضوری پرشور داشته اند و باید بهترین خدمات به مردم این شهرستان مرزی و بندری ارائه شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا بر استفاده از ظرفیت نیروهای باتجربه در پست های مدیریتی تاکید کرد و گفت: نیروهای باتجربه نباید به حال خود رها شوند.

 

یونس رنجکش، فرماندار بندر آستارا نیز در این نشست، اظهارکرد: انتصاب مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی  در شهرستان آستارا در مسیر بهره‌ وری درست درون‌ سازمانی صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: ۱۵درصد از مردم بندر آستارا از اهل تسنن هستند و در انتصاب مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی از نیروهای بخش مرکزی و بخش لوندویل بهره گرفته شده است.

 

رنجکش با بیان اینکه جوان‌ گرایی، جانشین‌ پروری با محوریت استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی از شاخصه‌های مهم در انتصاب مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی است، گفت: تاکید استاندار گیلان استفاده از نیروهای بومی و جوان است.

 

گفتنی است، در پایان این نشست سامان ساسانیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیر لقمانی مقدم به‌عنوان معاون برنامه‌ ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا منصوب و معرفی شدند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت مساجد نماز عید فطر حجت الاسلام ارزانی حسن روحانی شهید مدافع حرم کارآفرینی کانون های مساجد مسجد کریدور شمال جنوب بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

به گزارش قدس آنلاین آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • بهار روابط تجاری ایران - تاجیکستان/سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • کریدور امن از تهران تا اسلام‌آباد
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است