Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:04:38 GMT

گزارش بازی؛ روسیه 0 - 0 عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۱۱۳۳

گزارش بازی؛ روسیه 0 - 0 عربستان

دو تیم روسیه و عربستان از سری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند.

به گزارش فردانیوز: دو تیم روسیه و عربستان در اولین رقابت از جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند.

ترکیب تیم فوتبال روسیه: ایگور آکینف، ماریو فرناندس، یلیا کوتفو، سرگی اگناشویچ، یوری ژیرکوف، یوری گازینسکای، رومن زوبنین، آلکساندر سامدوف، آلکساندر گلوین، آلان دزگوف و فدور اسمولوف

 سرمربی:  چرچتوف

 

ترکیب تیم فوتبال عربستان: عبدالله المعیوف، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، محمد البریک، سلمان الفرج، یحیی شهرانی، محمد السهلاوی، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تیسیر الجاسم و سالم الدوسری

سرمربی: بیتزی

 

گل:

 

کارت زرد:

 

اخراج:

لینک کوتاه خبر: farda.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
fr/003Tre

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارش بازی روسیه عربستان جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟