Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عارف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو واقع در شهر زاهدان بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: ماموران در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی ردی از سارقان مسلح در یکی از خیابان‌های زاهدان پیدا و عملیات دستگیری سارقان مسلح را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف‌نژاد بیان داشت: از آنجایی که ماموران در صدد کشف سرقت مسلحانه برآمده بودند، سارقان عرصه را برخود تنگ دیده و در یکی از محله‌های شهر زاهدان خودروی سرقتی را رها و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده خودرو در اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاتلان ادامه دارد.

 راننده خودرو خانم ناهید میر دبیر معارف اسلامی مدرسه حضرت مریم ناحیه 2 آموزش و پرورش زاهدان بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ماموران کلانتری ۱۸ حسن آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند. 
با تلاش ماموران، ۲ سارق شناسایی و دستگیر که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 
 پلیس از شهروندان می‌خواهد در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارقان در یزد