Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@07:13:04 GMT

هدفگذاری رفع ۵۵۰ نقطه پرتصادف در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۱۳۹۶

مهران قربانی‌ با اشاره به آغاز طرح تابستانه ترافیکی از بیست و چهارم خردادماه اظهار داشت: در سازمان راهداری، شناسایی و رفع نقاط پر تصادف با توجه به منابع مالی اولویت‌بندی و برای رفع و بهبود وضعیت آن‌ها اقدام می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر چه 1585 نقطه پر تصادف در جاده‌های کشور از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شناسایی شده است، اما این آمار دلیلی بر اینکه فقط در این نقاط نکات ایمنی از سوی رانندگان رعایت شود نیست بلکه باید در طول مسیر به قوانین و نکات ایمنی عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی افزود: 1585 نقطه پر تصادف که از تعداد تصادفات بیشتری برخوردار بودند طی بررسی‌های سه‌ساله شناسایی شدند و انتظار می‌رود با توجه به منابع سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین همکاری پلیس راهور موجبات ارتقا وضعیت آن‌‌ها فراهم شود.

عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برنامه‌ریزی برای رفع 550 نقطه پر تصادف در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته با توجه به منابع سازمان 250 نقطه در دستور کار قرار گرفت که برطرف شد.

وی اضافه کرد: امسال نیز با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیارد تومان از منابع عمومی و سازمان راهداری 400 نقطه از نقاط پر تصادف شناسایی شده که همراه 150 نقطه پر هزینه از سال‌های گذشته در برنامه قرار گرفته‌اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادف منابع مالی پلیس راهور تصادف هدف گذاری پرتصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بر اثر ورود سامانه بارشی اخیربه استان، شاهد بارش شدید باران در محور‌های مواصلاتی استان بودیم که در برخی از شهرستان‌ها بنا بر اعلام هواشناسی بیش از ۱۰۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
مرتضی شیروانی افزود: همه گشت‌های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۴۰۰ نیروی راهدار و ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌ها در مستقر و عملیات پایش و کنترل محور‌های مواصلاتی و هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی و پاکسازی سطح جاده را انجام می‌دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به لغزندگی محور‌ها مردم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز نمایند، درصورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان