Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های ارشد کاخ سفید و وزارت تجارت و خزانه‌داری آمریکا توافق کردند تا تعرفه‌های این کشور بر واردات کالا از چین را ادامه دهند. ایالات متحده انتظار می‌رود جنگ تجاری خود را با چین ادامه دهد و تعرفه‌های بیشتری را به ارزش ده‌ها میلیارد دلار فردا -جمعه- بر واردات کالا از چین اعمال کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، مقام‌های ارشد کاخ سفید و وزارت تجارت و خزانه‌داری آمریکا توافق کردند تا تعرفه‌های این کشور بر واردات کالا از چین را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده انتظار می‌رود جنگ تجاری خود را با چین ادامه دهد و تعرفه‌های بیشتری را به ارزش ده‌ها میلیارد دلار فردا -جمعه- بر واردات کالا از چین اعمال کند.اچند روز گذشته، مقام‌های ارشد کاخ سفید و وزارت تجارت و خزانه‌داری آمریکا با یکدیگر دیدار داشتند تا درباره این مسئله گفت‌وگو کنند و توافق کردند تا تعرفه‌های این کشور را ادامه دهند. این خبر را روزنامه وال‌استریت ژورنال روز چهارشنبه، به نقل از مقام‌های ایالات متحده و دیگر افرادی که در جریان این گفت‌وگوها قرار گرفته بودند، گزارش کرد.

در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود این اقدام واکنش تندی را از جانب پکن به دنبال داشته باشد.

با این وجود، براساس این گزارش، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، هنوز این تعرفه‌ها را تایید نکرده است و ممکن است تردیدهایی در این‌باره داشته باشد، چراکه واشنگتن از پکن انتظار دارد در فرآیند خلع تسلیحات هسته‌ای کره شمالی با این کشور همکاری کند.

تنش‌ها میان واشنگتن و پکن اخیرا، در پی اعمال تعرفه‌های آمریکا بر واردات کالا از چین، افزایش یافته است. دو طرف در تلاش هستند تا با گفت‌وگو این اختلاف را حل‌وفصل کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین آمریکا اقتصاد چین اقتصاد آمریکا جنگ تجاری جنگ تعرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل استاندارد استان از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.
آقای پروهش گفت: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش  این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از عموم هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد