Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:53:52 GMT

نباید کارخانه‌ها به خاطر بدهی بانکی تعطیل شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۱۸۳۱

نباید کارخانه‌ها به خاطر بدهی بانکی تعطیل شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید شکری در جلسه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مراغه اظهار داشت: رونق تولید و اشتغال هدف اصلی دولت برای حمایت از واحدهای صنعتی است و بانک‌ها نباید به خاطر بدهی کارخانه‌ای را تعطیل کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهداف دولت و مسوولان نظام، حضور بانک‌ها در کنار تولید و حمایت از واحدهای صنعتی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری با اشاره به رکود ۵۰ درصدی واحدهای صنعتی در مراغه افزود: مشکل تمام واحدهای راکد و نیمه فعال با حضور مسوولان شهرستانی، استانی و بانک‌ها بررسی و موانع سر راه آنها مرتفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: در مراغه ۳۸ واحد صنعتی راکد هستند و حمایت از این واحدها و فعال کردن آنها احیای ده‌ها فرصت شغلی تعطیل شده در مراغه است.

شکری، از بانک‌ها خواست هرچه در توان دارند با پرداخت تسهیلات از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال حمایت مالی کنند.

کد خبر 4321156

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی تسهیلات بانکی نظام بانکی راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی

ایسنا/گیلان مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: روزانه سه اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مرکز استان فعال بوده و نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی را انجام می دهد؛ همچنین ۱۲ اکیپ در سطح شهرستان ها فعال هستند.

مرتضی امینی امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان گیلان تحت عنوان «ضیافت» از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، اظهار کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: روزانه سه اکیپ گشت مشترک در مرکز استان فعال بوده و نظارت و بازرسی در حوزه کالاهای اساسی را انجام می دهد؛ همچنین ۱۲ اکیپ در سطح شهرستان‌ها فعال هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه با کمک دستگاه های کاشف و ناظر همچون استاندارد و جهاد کشاورزی و صمت و پلیس امنیت اقتصادی تاکنون ۱۷۷۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است، عنوان کرد: از این تعداد بازرسی، ۵۰۵ پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان وصول شده است.

امینی از محکومیت بیش از ۱۷ میلیارد ریالی این واحدها خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده تخلفات مربوط به گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید و تقلب و عدم رعایت بهداشت بوده است.

وی یادآور شد: سامانه‌های ۱۲۴ صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم بوده و شکایات را ثبت می کند؛ پس از مراجعه و بازرسی و احراز تخلف، نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • شوک بزرگ به یونایتد: بدهی مالیاتی دارید، خرید تعطیل!‏
  • انفجار در یک کارخانه در ترکیه با ۸ کشته و زخمی
  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی
  • تولید نیازمند سرمایه در گردش؛ بانک ها همراهی نکردند
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • ۱۴ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین آزادسازی شد
  • صادرات بلور ایرانی