Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@23:15:46 GMT

نکاتی برای خرید پیراهن مردانه برای روزهای گرم سال

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۰۶۷

پیراهن مردانه تابستانه یکی از انواع لباس‌هایی است که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد. در ادامه با ماهمراه باشید تا بیشتر درباره این پیراهن‌ها بدانید.

راهنمای خرید پیراهن مردانه تابستانه بر اساس طیف رنگ

پس از سپری شدن زمستان و بهار و فرا رسیدن تابستان، بسیاری از آقایان خوش پوش به دنبال لباسی می‌گردند که مناسب فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش خیره کننده آفتاب در فصل تابستان به ما فرصت استفاده از رنگ‌های مختلف در لباس هایمان را می‌دهد. اما بسیار پیش می‌آید که از پیراهن‌های مردانه غافل می‌شویم و به جای آن از تیشرت و پولو‌شرت استفاده می‌کنیم.

خب، قابل درک هم هست. هرچه هوا گرم‌تر و چسبناک‌تر می‌شود، کمتر به فکر پوشیدن آن پیراهن آکسفورد صورتی با کت و شلوار سورمه‌ای پشمی می‌افتیم.

به محض آمدن تابستان، دیگر باید قید پارچه‌های ضخیمی مانند پشم، مخمل کبریتی و حوله‌ای را زد. در عوض، توصیه می‌کنیم لباس‌هایی از جنس کتان، پنبه سبک و پشم مرینوس بپوشید که سبک‌تر و آزادترند. خود نویسنده معمولا پیراهن مردانه تابستانه اصلی خود به جای پارچه آکسفورد، جنسی سبک‌تر مانند ترکیب کتان و پنبه انتخاب می‌کند.

آیا می‌دانید که در هنگام خرید پیراهن مردانه تابستانه باید دنبال کدام پارچه‌ها و رنگ‌ها باشید؟  
پیراهن مردانه تابستانه سبز

پیراهن سبز رنگ در صدر فهرست ما قرار گرفته است. فراموش نکنید که همیشه رنگی را انتخاب کنید که با حال و هوای فصل هماهنگ باشد. در نتیجه، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنید. در عوض، پوشیدن لباسی به رنگ سبز کم رنگ و محو، روز‌های خوش و بی دغدغه تابستان را در خاطر زنده می‌کند.


این رنگ که معمولا دست کم گرفته می‌شود را می‌توان تقریبا با هر چیز موجود در کمد لباس‌ها ست کرد. به همین دلیل، می‌توان پیراهن مردانه سبز روشن را با کت و شلوار سورمه ای، شلوار جین و حتی شلوار کتان قرمز پوشید.  
پیراهن مردانه تابستانه زرد

پس از رنگ سبز، شاید بد نباشد زرد را هم امتحان کنید. این رنگ به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روز‌های گرم تابستان تبدیل می‌شود. درست مانند مورد قبلی، می‌توان این رنگ را به شیوه‌های مختلفی در لباس پوشیدن استفاده کرد. مثلا ترکیب زرد با قرمز و سبز می‌توان جالب باشد. اما، بهترین نتیجه را شاید بتوان با رنگ‌های خنثی مانند طوسی یا سورمه‌ای به دست آورد.

اگر می‌خوهید در فصل تابستان کت و شلوار بپوشید در انتخاب رنگ زرد برای پیراهن مردانه تابستانه خود شک نکنید. با ست کردن این پیراهن با شلوار کتان سورمه‌ای می‌توانید در تمام طول روز شیک به نظر برسید.

پیراهن مردانه تابستانه یاسی

ما استفاده از رنگ یاسی را تنها به آقایانی پیشنهاد می‌کنیم که دل و جرات بیشتری دارند و از ریسک کردن نمی‌ترسند. این رنگ زیبا که کمتر مورد توجه مردان قرار گرفته است را می‌توان به راحتی با شلوار کتان با رنگ مناسب ست کرد. به عنوان مثال، پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های سبز، سورمه ای، طوسی و مشکی را برای شلوار خود در نظر بگیرید.

اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که دوست دارند رنگ‌های خنثی مانند مشکی و طوسی بپوشند، پوشیدن پیراهن مردانه تابستانه یاسی روح تازه‌ای به ظاهر شما می‌دهد. همچنین، این تیپ برای دورهمی‌های شبانه با دوستان و خانواده نیز مناسب است.

لباس رسمی

لباس‌های رسمی لباس‌هایی بسیار متشخصانه و رسمی هستند که معمولا در زیر کت و شلوار‌ها پوشیده می‌شوند، البته لباس‌هایی نیستند که اغلب اوقات پوشیده شوند، معمولا برای مجالس عروسی و مهمانی‌های رسمی به کار می‌روند و زیر کت پوشیده می‌شوند، این لباس‌ها دارای آستین بلند و دکمه دار هستند؛ در رنگ سفید عرضه می‌شوند و معمولا در قسمت جلوی پیراهن تعدادی پلیسه وجود دارد و یقه‌های شان را با پاپیون یا کروات می‌بندند.

قد پیراهن

قد پیراهن باید هنگامی‌که روی شلوار قرار می‌گیرد به‌اندازه‌ای باشد که کمربند و کمر شلوار را به‌خوبی بپوشاند. در عین حال هنگامی‌که آن را داخل شلوار قرار می‌دهید باید به‌راحتی یک اینچ یا بیشتر داخل شلوار باشد. پیراهن کوتاه کمربند یا کمر شلوار را کاملاً نمی‌پوشاند، وقتی داخل شلوار قرار بگیرد بخش‌هایی از لبه پیراهن بیرون میزند یا اینکه مقدار بسیار کمی پارچه داخل شلوار مانده است.  
البته ذکر این نکته حاپز اهمیت است که اگر پیراهن شما برای سایز و بدن شما مناسب نباشد باعث می‌شود اولاً شما در آن احساس راحتی نکنید و ثانیاً باعث می‌شود در نظر دیگران خیلی خوب نباشید. منبع: بامیلو، نیکو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک پیراهن مردانه لباس رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم شیاطین سرخ در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم منچستریونایتد برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به منچستریونایتد رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم شیاطین سرخ را مشاهده می‌کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی