Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:32:17 GMT

امین قاسمی نژاد قرارداش را با پدیده تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۱۵۶

امین قاسمی نژاد قرارداش را با پدیده تمدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امین قاسمی نژاد بازیکن فصل پیش پدیده  با حضور در باشگاه این تیم لیگ برتری، پس از مذاکره با مدیران پدیده قرار داد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

پیش از این نیز قرارداد اکبر صادقی و حسین مرادمند با باشگاه پدیده تمدید شده بود.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان نیز پیش از این بیان گفته بود: برای فصل آتی به دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم، به هر حال پدیده تنها نماینده فوتبال خراسان و شرق کشور در لیگ برتر است و باید به شکلی نتیجه بگیریم که مایه خوشحالی و غرور هواداران فوتبال خراسان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادوطنخواه تصریح کرده بود: امیدواریم در فصل آتی با توجه به حمایت های مدیران شرکت پدیده و حضور کادرفنی جدید در باشگاه پدیده و با حمایت حداکثری هواداران ورزش و فوتبال خراسان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

وی بیان کرده بود: در خصوص جذب بازیکن نیز باید این را بگویم که از چند روز قبل با برخی از بازیکنان فصل پیش مذاکرات خود را آغاز کردیم.همواره تلاش ما بر این بوده است تا بدون جنجال و حاشیه و در آرامش کار خود را پیش ببریم.

خلعتبری دیگر بازیکن این تیم نیز پیش از این گفته بود:امیدوارم در فصل جدید روزهای خوبی را با پدیده تجربه کنیم و بتوانیم اتفاقات فصل گذشته را فراموش کرده و فصل خوبی را در کنار هم پشت سربگذاریم.

کد خبر 4321390

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده لیگ برتر فوتبال ایران مشهد راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عامل شکل‌گیری روان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با روانشناسان مرکز جامع تحکیم بنیان خانواده، افزود: طبق تأکیدات حضرت امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آموزش در مدارس، پیش‌دبستانی و کودکستان از اهمیت بسیاری در رشد صحیح فرزندان برخودار است.

او تصریح کرد: بیماری‌های جسمی با دارو و رعایت تغذیه درمان شدنی‌است، اما درمان روان و روح انسان پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

استاندار همدان گفت: مبانی فکری و اعتقادی منطبق بر ارزش‌های دینی و اسلامی باید از دوران پیش از دبستان به کودکان آموزش داده شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: آموزش تفکر صحیح، مهارت‌های خودآگاهی و تعامل آگاهانه با خانواده و جامعه به فرزندان بسیار حائز اهمیت است.

او تصریح کرد: ارتباط روانشناسان با دانشگاه فرهنگیان لازم است تا کسانی که مسئول تربیت نسل‌های آینده هستند نیز از آموزش‌های لازم برخوردار شوند.

استاندار همدان گفت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید نمایشگاه‌های عکس در مدارس دایر شود تا دانش‌آموزان با حقیقت این چالش‌ها آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳