Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:42:25 GMT

اعمال محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۱۸۲

اعمال محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی نام‌درست اظهار داشت: شهروندان جهت شرکت در نماز عید سعید فطر بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسیر محدودیت‌های ترافیکی اهل تشیع در زمان خروج از بلوار خلیج فارس جهت سهولت در ترافیک بیمارستان امام علی (ع) تا میدان دکتر حسابی به صورت یک طرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خیابان بزرگمهر از مصلی تا تقاطع جمهوری در زمان خروج نمازگزاران از مسیر جنوب به شمال یک طرفه است، تصریح کرد: در بلوار پرستار در هنگام خروج تا ورودی شهرک برق و جهاد و همچنین از بولوار پرستار به سمت میدان پرستار به جهت ممانعت از تداخل نمازگزاران از جنوب به شمال محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

نامدرست گفت: جهت سهولت در امر ورود و خروج نمازگزاران و پیشگیری از وقوع هرگونه گره ترافیکی ۴ پارکینگ در مسیرهای بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار از مسیر ورودی شمالی، انتهای خیابان بزرگمهر از مسیر ورودی شمالی، خیابان پرستار جنب مصلی المهدی(عج) از مسیر ورودی غربی و مقابل مرکز فنی و حرفه ای مخصوص اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بلوار جمهوری تقاطع دانش به سمت بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب به دلیل اجرای عملیات عمرانی مسیر مسدود است، خاطرنشان کرد: مسیر جنوب به شمال دو طرفه خواهد بود به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود که با توجه به نصب و تجهیز علایم رانندگی در مسیر توجه ویژه‌ای به اجرای قوانین کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در مورد محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر برای برادران اهل سنت اظهار داشت: در هنگام ورود از میدان پرستار و امام رضا (ع) به سمت پل زیرگذر کمربندی به صورت یک‌طرفه و در زمان برگشت و خروج همان مسیر از سمت زیر گذر کمربندی به سمت میدان امام رضا (ع) به صورت یک‌طرفه محدودیت اعمال می شود.

سرهنگ نام‌درست ادامه داد: از میدان ترمینال به سمت تقاطع سرداران شهید و بولوار امام خمینی (ره) در زمان خروج نیز محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

کد خبر 4321395

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان عید سعید فطر محدودیت ترافیکی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محورهای شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

محرابی نیا افزود: در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می شود واز از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

او بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین