Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@15:33:08 GMT

فرار سارقان لوازم خودرو در صادقیه بی‌نتیجه بود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۲۷۵

فرار سارقان لوازم خودرو در صادقیه بی‌نتیجه بود

رئیس کلانتری 133 شهرزیبا از دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در محدوده بلوار فردوس و صادقیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ جهانبخشی رئیس کلانتری 133 شهرزیبا در توضیح این خبر اظهار کرد: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده بلوار فردوس و صادقیه در خصوص سرقت‌هایی از داخل خودرو‌هایشان، پرونده‌ای در این کلانتری تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت‌ها از سوی دو سارق حرفه‌ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می‌کنند.

رئیس کلانتری 133 شهرزیبا با بیان اینکه در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند، اضافه کرد: این سارقان که با تخریب در یک خودرو در حال سرقت از آن بودند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران

تین نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق قطعات و آهن آلات پل های عابر پیاده در محدوده کهریزک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت آهن آلات از پل های عابر پیاده طی روزهای اخیر در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار  ماموران کلانتری آن محله قرارگرفت.

طرهانی ادامه داد: از آنجا که برش و سرقت برخی از آهن آلات این پل هوایی امکان ایجاد خطر سقوط را برای شهروندان به وجود می آورد، تیم های عملیاتی بر اساس توضیحات شهروندان ضمن حضور در محدوده مذکور به تحقیقات محلی خود ادامه دادند تا متهم یا متهمان شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری مشخصات و مخفیگاه سارقان مذکور را شناسایی کرده و برابر هماهنگی های انجام شده از سوی مرجع قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات شهرداری، اداره برق و ۱۰ فقره سرقت مشابه از پل های عابر پیاده اعتراف کرده و اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری کهریزک، به همراه پرونده راهی دادسر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند