Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@23:30:13 GMT

شکست دو بر صفر تیم ملی در حضور عزت اللهی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۵۵۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یک سایت هندی در مقاله ای مفصل به معرفی دو تیم ایران و مراکش از گروه B مسابقات پرداخته است:

مراکش و ایران در بازی هفته اول گروه B مسابقات جام جهانی 2018 در سن‌پطرزبورگ به مصاف هم می روند و با آن که شانس اول صعود نیستند، اما هر دو امیدوار به کسب امتیاز و شکست حریف خود هستند و هر اتفاقی می تواند رخ دهد! نکته جالب در رابطه با هر دو تیم، رکورد بدون شکست آن ها در بازی های مقدماتی جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال جام جهانی، شرایط متفاوتی دارد و هر دو طرف می خواهند تا توانایی های خود را ثابت کنند و با یک برد به استقبال جام بروند و از آن جایی که دو بازی بعدی سنگین ترند، ارزش این سه امتیاز بیشتر است.

مراکش:

هروه رنارد کار بزرگی را با شاگردانش انجام داده است. عدم دریافت حتی یک گل در مرحله مقدماتی عظمت کار آن ها را نشان می دهد. رنارد به تاکتیک های دفاعی خود در طول بازی های پیشین متکی است و دوست دارد تا این شیوه را مقابل ایران هم ادامه دهد.

 رنارد شیوه های سریع رسیدن به آن سوی زمین را بلد است. اگر آن ها درفاز دفاعی باشند، به خوبی و با استفاده از بازیکنانی چون حکیم زیش حمله را آغاز می کنند. همکاری او و بوطیب در سمت چپ می تواند برگ برنده مراکشی ها باشد.

بن عطیه و هم تیمی هایش در خط دفاع، باید کاری کنند تا ایران گلی به ثمر نرساند! رنارد می داند که اگر قرار باشد مراکش به مرحله بعد برود، باید هر سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

ترکیب احتمالی مراکش:

ایران:

کارلوس کی روش به عنوان سرمربی ایران کار بزرگی را انجام داده است. او هم به اندازه مراکشی ها برای این دیدار انگیزه دارد اما شاید فکر به مرحله حذفی، آن هم از الان، توقع بیجایی باشد. ایران هم مانند مراکش سیستم دفاعی خوبی دارد و برای نفوذ به دروازه حریف، به سردار آزمون و سایر هافبک هایش امیدوار است. علی رغم دفاع چهار نفره، حمایت احسان حاج صفی برای خط دفاعی هم مثمر ثمر خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایران:

نکات کلیدی

مراکش و ایران برای اولین بار در جام جهانی با یک دیگر رو به رو می شوند؛ این دومین تقابل آن ها در تاریخ است.

این پنجمین حضور مراکش در جام جهانی بعد از بیست سال است.

مراکش در تمامی بازی های دور مقدماتی دروازه اش را بسته نگه داشته است.

ایران در دوازده بازی اخیر خود در جام جهانی تنها یک کلین شیت داشته است.

 

بازیکن کلیدی:

مهدی بن عطیه، بازیکن کلیدی تیم مراکش است که می تواند بازی ها را برای این تیم درآورد. مدافع میانی باشگاه یوونتوس، امیدوار است تا با انجام بهترین بازی های خود و تجربه اش، به تیم کمک کند. او با تیمش تنها جام جهانی بیست سال اخیر مراکش را پشت سر می گذارد و به برد در بازی اول امیدوار است.

 

پیش بینی

مراکش 2-  ایران 0

مراکش توان بردن در بازی اول را دارد و ایران هم فراز و نشیب های زیادی را در طول رسیدن به این مسیر طی کرده است اما نمی تواند مقابل مراکش همان کار را تکرار کند. دفاع کردن مقابل مراکش یک چیز است و حمله برابر تیمی که تا به حال گل نخورده است، کار دیگر و چالشی جدید!

 

نکته جالب در پیش بینی این سایت این است که سعید عزت اللهی را علی رغم محرومیت، در ترکیب اصلی ایران قرار داده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی تیم ملی مراکش جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت