Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:14:37 GMT

پیتزی:این نتیجه را باور نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۲۷۱۱

پیتزی:این نتیجه را باور نمی‌کنم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی عربستان سعودی در رابطه با بازی نخست این تیم با روسیه که به شکست 5-0 این تیم انجامید گفت که نتیجه را باور نمی‌کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آنتونیو پیتزی سرمربی تیم ملی عربستان بعد از شکست سنگین ۵ بر صفر برابر روسیه گفت که این نتیجه را باور نمی کنم و از این حادثه شوکه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتزی در نشست خبری پس از بازی با روسیه نیز گفت که نتیجه بسیار ضعیفی در بازی با روسیه گرفتیم. درست است که بازی بسیار سختی داشتیم اما هرگز انتظار شکستی اینگونه را نداشتیم. من و همکارانم به سختی می توانیم این نتیجه را باور کنیم. اعتراف می‌کنم که روسیه فوق‌العاده‌ بود و ما اصلا در فرم مطلوبی قرار نداشتیم.  وی همچنین گفت که از حالا باید این شکست را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. من به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم که خیلی سریع از حال و هوای این نتیجه بیرون بیایند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه عربستان سعودی فوتبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان محمد ربیعی با برتری مقابل تراکتور برای رویارویی با سپاهان انگیزه و روحیه گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

فردین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتور در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر مقابل تراکتور برنده شدیم و با زحماتی که کادر فنی و بچه‌ها داشتند اختلاف گل مناسبی داشتیم. تیم ما بعد از شروع نیم‌فصل دوم بازی‌های خوبی داشت، اما در بعضی بازی‌ها شرایط طوری رقم خورد که نتوانست نتیجه دلخواهش را بگیرد. مثلاً در بازی خارج از خانه با هوادار با نتیجه 2 بر صفر در نیمه اول جلو بودیم، اما یکسری اتفاقات افتاد و بعد از اینکه تیم 10 نفره شد نتیجه بازی مساوی شد یا در بازی‌های دیگر خیلی موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد

وی با اشاره به برنامه بازی‌های آتی تیمش تصریح کرد: برد تراکتور در آستانه بازی مقابل سپاهان به اعضای تیم کمک کرد از نظر روحی و روانی انگیزه خوبی بگیریم. آن مسابقه هر چه که بود تمام شد و تمام تمرکز ما از این به بعد روی بازی مقابل سپاهان و دربی شهر اصفهان است. امسال در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد، ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم شرایط همیشه سخت‌تر هم می‌شود. ما باید در تمام بازی‌ها با تمرکز بالا در میدان حاضر باشیم و امیدوارم به حق‌مان برسیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از بازی تراکتور پاداشی برای آنها در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: ما هم شنیدیم که قرار بر پرداخت پاداش است، اما تا لحظه صحبت با شما فعلاً خبری از پاداش نیست.

یوسفی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن مقابل تراکتور با آن رنگ لباس خاص بازی کرد، گفت: قرار بود ذوب‌آهن با رنگ اول لباس خود یعنی رنگ سفید بازی کند، اما دروازه‌بان تیم تراکتور اصرار کرد که لباس دروازه‌بانش سفید است و تیم با لباس سبزی که دیدید در زمین حاضر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران